شمارش معکوس برای معرفی برنده نوبل ادبیات

شمارش معکوس برای معرفی برنده نوبل ادبیات

ایسنا نوشت: فصل اهدای جوایز نوبل آغاز شده است و در کمتر از چند روز آینده برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۱ در بزرگ‌ترین رویداد ادبی جهان مشخص خواهد شد.

امسال بنابر اعلام وب‌سایت رسمی «نوبل» برنده جایزه نوبل ادبیات در روز پنجشنبه، هفتم اکتبر مشخص خواهد شد.

سال گذشته، «لوییز گلیک» شاعر آمریکایی برای «صدای شاعرانه متمایزی که با زیبایی ساده تجربه‌های شخصی را جهانی کرده است» به عنوان برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۰ معرفی شد.

امسال به گزارش گاردین، «انی ارنو» نویسنده مشهور فرانسوی گزینه محبوب در سایت‌های خارجی شرط‌بندی برای دریافت نوبل ادبیات است.

«ارنو» که با وجود انتشار آثاری درباره زندگی روزمره در فرانسه در زمره برترین نویسندگان زنده این کشور قرار گرفته در یکی از وب‌سایت‌های شرط‌بندی به محبوب‌ترین گزینه برای دریافت معتبرترین جایزه ادبی جهان تبدیل شده است.

۵۸۵۸

پست بعدی

زنی منظم و همواره در سکوت، صداقت و صبوری

س اکتبر 5 , 2021
یادداشت زیر به قلم فرشته اعرابی، نوه امام خمینی و از بستگان خانواده صدر به مناسبت درگذشت بانو پروین خلیلی، همسر امام موسی صدر در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته است. هیچ‌وقت دلم نمی‌خواست به این مناسبت درباره «پروین خانم» بنویسم. اولین دیدارم با پروین خانم در لبنان بود؛ وقتی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000