دلیل به کما رفتن و درگذشت فتحعلی اویسی چه بود؟

دلیل به کما رفتن و درگذشت فتحعلی اویسی چه بود؟

ایسنا نوشت: مهرداد هاشمی ـ مدیرعامل بیمارستان لاله ـ علت درگذشت فتحعلی اویسی، هنرمند باسابقه کشورمان را تشریح کرد.

دکتر هاشمی درباره ی علت درگذشت فتحعلی اویسی چنین اظهار کرد: جناب فتحعلی اویسی مدتی کسالت و به بیمارستان تردد داشتند. ایشان به دلیل بیماری که داشتند تحت عمل جراحی قرار گرفتند. عمل نسبتا سنگینی داشتند که خیلی خوب انجام شد و بعد از گذراندن دوره نقاهت از بیمارستان مرخص شدند. پس از آن هم برای چکاپ تشریف می آوردند و ما در خدمتشان بودیم.

مدیرعامل بیمارستان لاله علت فوت فتحعلی اویسی را خونریزی مغزی عنوان کرد و در این زمینه توضیح داد: متاسفانه در چند روز گذشته آقای اویسی دچار خونریزی مغزی و به دنبال این مسئله، دچار کاهش سطح هوشیاری شده بودند. به اورژانس بیمارستان لاله ارجاع شدند و بلافاصله اقدامات تشخیصی و درمانی انجام و بیمار به اتاق عمل برده شد. تحت عمل جراحی مغز و دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفتند ولی متاسفانه به دلیل وسعت خونریزی داخل مغز و از بین رفتن بخش زیادی از بافت مغز، نتیجه مثبتی حاصل نشد و علیرغم تلاش شدید کادر درمان، صبح سه شنبه (۱۳ مهرماه) ایشان را از دست دادیم.

دکتر هاشمی در پایان گفت: با توجه به شخصیتی که ایشان داشتند و ارتباط خوبی که با ما و بیمارستان داشتند، از کلام دلنشینشان بهره مند می شدیم. خداوند رحمتشان کند. چه روز عزیزی هم ایشان را از دست دادیم.

۵۸۵۸

پست بعدی

علی‌ غلامرضایی‌آلماجوقی، تنها بازمانده بخشی‌های زبانگیر درگذشت

س اکتبر 5 , 2021
تسنیم نوشت: علی غلامرضایی آلماجوقی نوازنده دوتار شمال خراسان در ۹۰ سالگی درگذشت. محمد یگانه نوازنده پیشکسوت موسیقی خراسان ضمن تایید این خبر گفت:‌ استاد علی غلامرضایی آلماجوقی نوازنده‌ای چیره دست بود که به موسیقی منطقه شمال خراسان خدمت زیادی کرد. او از شاگردان پدرم بود و سال‌های زیادی را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000