سلیمی نمین : ممکن است برخی از نمایندگان به دنبال امتیازگیری باشند

سلیمی نمین : ممکن است برخی از نمایندگان به دنبال امتیازگیری باشند

عباس سلیمی نمین از چهره های سیاسی اصولگرا گفت: مطمئن باشید اگر مجلس در توانش باشد از رئیسی پشتیبانی مالی به عمل خواهد آورد یعنی به لحاظ قانونی مشکل نخواهد بود و کارشکنی نخواهد داشت این بدین معنا نیست که برخی از نمایندگان به دنبال امتیازگیری و .. نباشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین از چهره های سیاسی اصولگرا دراین باره که با این اوصاف، به نظر می‌رسد آقای رئیسی یک خیال آسوده‌ای دارند، تصریح کرد: مطمئن باشید اگر مجلس در توانش باشد از ایشان پشتیبانی مالی به عمل خواهد آورد یعنی به لحاظ قانونی مشکل نخواهد بود و کارشکنی نخواهد داشت.

»»بیشتر خوانید؛

سلیمی نمین: دولت آقای رئیسی، برجام را فعال خواهد کرد

احتمال امتیازگیری از وزرای ضعیف کابینه؛ رئیسی هوشیار باشد

او افزود: این بدین معنا نیست که برخی از نمایندگان به دنبال امتیازگیری و .. نباشند، بحث ما در سطح کلان است چراکه در سطح خُرد، ممکن است بعضی از نمایندگان، به دنبال فرصت‌طلبی‌های خودشان از دولت باشند و از دولت به نفع خودشان امتیاز بگیرند.

23219

پست بعدی

متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی دستگیر شد

د اکتبر 4 , 2021
فارس نوشت: متهم جعل عناوین دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و زیرخاکی، پیش فروش مسکن و خودرو به صورت غیرقانونی فعالیت داشت؛ در استان تهران شناسایی و دستگیر شد. با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000