8میلیون جریمه نقدی، فدای سر ملت

8میلیون جریمه نقدی، فدای سر ملت

بابت محکومیتم بخاطر شکایت آقای جواد کریمی قدوسی باید 10 میلیون تومان می پرداختم که چون در مهلت مقرر اقدام کردم مشمول دومیلیون تخفیف شدم.

ساعت 10صبح امروز12 مهر1400مبلغ هشت میلیون را با لطف و مدد برخی دوستان دوران دفاع مقدس واریز کردم.دم شان گرم. از قضات محترم هم که در رسیدگی به پرونده به وظیفه قانونی خود عمل کردند ممنونم.

اگر بخاطر نقدهای من از نماینده مشهد، او اکنون شیوه سکوت را برگزیده و دست از تندروی هایش برداشته باشد، 8میلیون تومان هزینه ناچیزی است. چون معتقدم هریک از اظهارات او هزینه های بسیاربیشتری برای نظام ایجاد کرده. همچنین جریمه 8میلیون تومانی در برابر حفظ شرافت قلم و عهدی که با خدا برای صیانت از حقوق خلقش بسته ام عددی نیست.

به عنوان فرزند نظام و انقلاب و نیز خادم ناچیزمردم، بخاطر برخوردارشدن آقای کریمی قدوسی از موضع عقلانی و خداپسندانه سجده شکر می کنم و برای او و خودمم آرزوی عاقبت بخیری دارم.و از حضرت حق می خواهم برای اینکه قلمم را زمین نگذارم ، استوارم بدارد. آمین

پست بعدی

واکنش جالب علی لاریجانی به کشتی یزدانی/ یک ایرانی را نباید دست کم گرفت

د اکتبر 4 , 2021
مشاور مقام معظم رهبری در توییتر نوشت: ‌فارغ از پهلوانی حسن آقای یزدانی، حریف آمریکایی به این دلیل به او باخت که قهرمان ما را دست کم گرفته بود. به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در توییتر نوشت: ‌فارغ از پهلوانی حسن آقای یزدانی، حریف آمریکایی به این دلیل به او […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000