نیاز به شناختن و شناساندن سبک زندگی بانو پروین خلیلی

نیاز به شناختن و شناساندن سبک زندگی بانو پروین خلیلی

یادداشت زیر به قلم فخرالسادات محتشمی پور، فعال حوزه زنان به مناسبت درگذشت بانو پروین خلیلی، همسر امام موسی صدر در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته است.

شنیدن خبر درگذشت بانوپروین خلیلی برایم خیلی تأثربرانگیز بود؛ چون من هم مانند خانواده و علاقه مندان امام موسی صدر بازگشت این بزرگمرد محبوب دل های مردم لبنان را انتظار می کشیدم و امید و آرزوی وصل پروین خانم و آقا موسی را داشتم.
آشنایی من با این بانوی مومن و متقی از طریق دختربزرگشان حورا خانم بود و همچنین در برخی سفرهایم به لبنان (به بهانه تحصیل) در منزل ملیحه خانم دختر کوچک‌‍شان توفیق دیدار حاصل می شد و از آن پس آنچه با شنیدن نام پروین خانم در ذهنم تصویر می شد، آرامش بود و متانت و صبوری و تسلیم محض در برابر مقدرات الهی.
باید اذعان کنم شناخت بیشترم از ایشان به دنبال مراودات با دختران ارجمندشان است که حاصل تربیت عالی پدر و بیشتر از آن مادر را در رفتار و گفتار و سبک زندگی این عزیزان به عینه می دیدم و لذت می بردم. ضرورت شناختن و شناساندن سبک زندگی این بانو در تربیت فرزندان، نیاز امروز و فردای جوامع ماست.

زندگی بانوی صبر و انتظار در جهان معاصر پس از ربوده شدن همسر بزرگوارش به خوبی در نامه ای که اخیرا به قلم ملیحه خانم نگاشته و منتشر شد، تصویر شده است. روحش شاد و صبر بازماندگانش در محضر باری تعالی ماجور باد.

بانو پروین خلیلی، همسر امام موسی صدر پنجشنبه 8 مهر ماه 1400 در سن 83 سالگی در لبنان درگذشت.

/6262

پست بعدی

پوریا پورسرخ بازیگر «نوار زرد» شد

د اکتبر 4 , 2021
پوریا پورسرخ در فصل دوم سریال «نوار زرد» در کنار بازیگرانی چون محمود پاک‌نیت، حسین پاکدل و پوراندخت مهیمن بازی خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان جدیدترین بازیگر جلوی دوربین سریال «نوار زرد» به کارگردانی سروش محمدزاده، نویسندگی کریم لک زاده و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000