هشدار معنادار یک نماینده به دولت آذربایجان/ مراقب پوست موز زیر پایت باش!

هشدار معنادار یک نماینده به دولت آذربایجان/ مراقب پوست موز زیر پایت باش!

ایسنا نوشت: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از دولت آذربایجان خواست که مراقب پوست موزی که صهیونیست‌ها زیر پای آنها می‌گذارد باشند، زیرا این امر موجب زمین زدن و ضربه مغزی آنها خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: تذکر من در خصوص برخی مدیران سابق است که سر کار هستند و عزل و نصب‌هایی است که به صورت مساله‌دار در حال انجام است. آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور تاکید داشتند که فعلا عزل و نصب‌ها رخ ندهد اما عزل و نصب‌های مساله‌دار در حال انجام است.

این عضو هیات رئیسه با اشاره به تنش‌های اخیر در منطقه عنوان کرد: دولت آذربایجان مراقب باشد صهیونیست‌ها آنها را مدیریت نکند. مراقب باشند پوست موزی که صهونیست‌ها زیر پای آنها می‌گذارند آنها را زمین می‌زند و دچار ضربه مغزی می‌شوند، باید بدانند که صهیونیست‌ها به آنها نگاه ابزاری دارند و وقتی تاریخ انقضای آنها به پایان برسد آنها را کنار خواهند گذاشت.

سلیمی در پایان اضافه کرد: ایران اسلامی کشوری بزرگ و باعظمت است و اجازه تحرکات برخی را نخواهد داد. آنها هم باید حد و حدود خود را بدانند.

23215

پست بعدی

جزئیات طرح «شفافیت آرای نمایندگان»/ رونمایی از نسخه جدید ۱۱ماده‌ای

ی اکتبر 3 , 2021
مهر نوشت: کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس نسخه ۱۱ ماده‌ای برای شفافیت آرا در مجلس آماده کرده است تا بعد از ۸ ماه از رد اولین نسخه، بالاخره تکلیف این وعده انتخاباتی نمایندگان مجلس یازدهم را روشن کند. نمایندگان مجلس یازدهم با شعار «شفافیت آرا» روی کار آمدند و بعد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000