فتحعلی اویسی به بخش عمومی منتقل شده و حالش مساعد است

فتحعلی اویسی به بخش عمومی منتقل شده و حالش مساعد است

خبرگزاری صداوسیما نوشت: همسر فتحعلی اویسی اخباری را که چند روز گذشته پیرامون این هنرمند در رسانه‌ها منتشر شده است، تکذیب کرد.

مهرانگیز بهرامی گفت: همسرم به هیچ‌وجه به کما نرفته و تنها دلیل مراجعه او به بیمارستان به دلیل مشکل قلبی بوده که چندین سال با آن درگیر است، چند روز را در آی سی یو سپری کرد و خوشبختانه به بخش عمومی منتقل شده است.

بهرامی افزود: خدا را شکر شرایط تحت کنترل است و هیچ نگرانی وجود ندارد. ضمن اینکه برخی گفته‌اند که همسرم به کرونا دچار شده است که صحت ندارد و وی تنها به دلیل مشکلات قلبی به بیمارستان مراجعه کرده است.

به گفته ولی اویسی از دستیاران کارگردان سینما و برادرزاده فتحعلی اویسی، این هنرمند به زودی و با تأیید پزشکان از بیمارستان مرخص خواهد شد.

۵۸۵۸

پست بعدی

چرا ایران سیاهچاله پرندگان مهاجر شده است؟

ج اکتبر 1 , 2021
قسمت دوم «صدای آب» از مجموعه مستند «تنهایی» با موضوع چرایی تبدیل شدن ایران به سیاهچاله پرندگان مهاجر روی آنتن می‌رود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قسمت دوم «صدای آب» از مجموعه مستند «تنهایی» به کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی بروجنی با تحلیل موضوعات چالشی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000