واکنش امام جمعه تبریز به اظهارات علی اف/به همسایگان توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های اسراییل نیفتند

واکنش امام جمعه تبریز به اظهارات علی اف/به همسایگان توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های اسراییل نیفتند

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مناطق مرزی شمال غرب کشور، مرزهای صلح و دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی می‌دانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر، اظهار کرد: رژیم فتنه گر جهان در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشورهای مسلمان است. هر چه به موعد ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک می‌شویم این توطئه‌ها و دسیسه‌ها برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان بیشتر می‌شود.

وی با بیان این‌که نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند، افزود: این رزمایش‌ها با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و جهت ارتقای آمادگی نظامیان است.

وی ادامه داد: پیام دیگر این رزمایش به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل این است که توطئه‌ها و نیرنگ‌هایشان نمی‌تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیاتشان را عقب بیاندازد شاید نزدیک تر هم کرد.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: به مسئولان کشورهای همسایه توصیه می‌کنم در دام توطئه‌های رژیم صهیونیستی نیفتند تا اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.

23219

پست بعدی

محموله‌های واکسن آسترازنکا امروز و فردا وارد می‌شود

ج اکتبر 1 , 2021
مهر به نقل از صدا و سیما، نوشت: معاون فنی گمرک ایران از ورود دو محموله واکسن آسترازنکا به کشور طی امروز و فردا خبر داد. مهرداد جمال ارونقی اظهار داشت: طی امروز و فردا دو محموله واکسن آسترازنکا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شود. معاون فنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000