انتظار نادرطالب زاده از رئیس جدید صداوسیما چیست؟

انتظار نادرطالب زاده از رئیس جدید صداوسیما چیست؟

کیهان نوشت:رئیس جدید سازمان صداوسیما در حالی منصوب شد که به اعتقاد کارشناسان، این سازمان نیازمند ارتقا و اعتلا درجهت آرمان‌های انقلابی است.

نادر طالب‌زاده اظهار داشت: امیدوارم آقای جبلی استفاده از کارگردان‌های جدید و کسانی که فیلم‌های نیمه‌بلند ساخته‌اند که خود ما در جریان آنها بوده‌ایم را در دستور کار قرار دهد. کسانی که بلدند و ساختار سینمایی را می‌شناسند و دوره دیده‌اند و فیلم‌هایشان تثبیت شده آنها را بیاورند و از آنها استفاده کنند. چرا مدام همه چیز تکرار می‌شود؟ این بخش‌ها موضوعاتی است که حتماً باید تغییر کرده و عوض بشود، به‌نظر من تلویزیون باید عوض شده و زیر و رو شود.

وی بگفت: خوشبختانه آقای جبلی مدیری دقیق و دلسوز است که هرجا کار کرده، توانمندی خود را نشان داده است و امیدوارم در سمت جدید نیز از مشاوران قوی و مستقل بهره ببرد.
محمد صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما نیز گفت: چالش فعلی صداوسیما چالش محتوا و مخاطب است. حتماً بایستی رئیس جدید رسانه ملّی در راستای افزایش ضریب مخاطب قدم بردارد؛ به تعبیری مخاطب‌آفرینی و خلقِ مخاطب کند.

23302

پست بعدی

۶میلیون دز واکسن وارد کشور شد

پ سپتامبر 30 , 2021
ایسنا نوشت: بیست‌وسومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دز واکسن، امروز پنجشنبه( هشتم مهرماه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000