نماینده کلمبیا به اسکار معرفی شد

نماینده کلمبیا به اسکار معرفی شد

ایسنا نوشت: ساخته جدید «آپیچاتپونگ ویراستاکول» کارگردان مطرح تایلندی به عنوان نماینده سینمای کلمبیا در اسکار ۲۰۲۲ معرفی شد.

«مموریا» که امسال در بخش رقابتی هفتاد و چهارمین جشنواره کن رونمایی شد و جایزه هیات داوران این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داد، نماینده سینمای کلمبیا در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار خواهد بود.

«ویراستاکول» پیش از این در سال ۲۰۱۰ با فیلم «عمو بونمی زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد می‌آورد»، موفق به کسب جایزه نخل طلا از جشنواره فیلم کن شده‌است و از دیگر آثار او می‌توان به «گورستان شکوه»، «بیماری گرمسیری»، «ارادتمند شما» و «سندرم و یک قرن» اشاره کرد.

«مموریا» با بازی بازیگر برنده اسکار «تیلدا سوئیتنون»، یک درام گیج کننده درباره یک زن اسکاتلندی که پس از شنیدن صدای بلند در سپیده دم ، هنگام عبور از جنگل های کلمبیا دچار یک سندرم حسی مرموز می شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

توصیه بادامچیان به دولت‌های جهان: سیاست خود با ایران را از امریکا جدا کنید

چ سپتامبر 29 , 2021
ایرنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت‌های جهان باید سیاست خود با ایران را جدای از آمریکا، با محورهای ارائه شده توسط ابراهیم رییسی تنظیم کنند. اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه در بخشی از اظهاراتش در پایان نشست دبیران این حزب گفت: سیاست‌های غلط آمریکا در ایران در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000