قاتل فراری توسط پلیس میناب دستگیر شد

قاتل فراری توسط پلیس میناب دستگیر شد

بندرعباس – فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری طی یک عملیات پیچیده پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی یک فقره چاقو خوردگی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان میناب و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از مأموران انتظامی شهرستان میناب پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس مکان متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در یک عملیات غافگیرانه دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در ابتدا متهم هرگونه اتهام را انکار می‌کرد، تصریح کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف با متهم عنوان کرد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: پلیس با تمام توان تمام تلاش خود را برای برخورد با متخلفان و هنجارشکنان بکار بسته است.

کد خبر 5315716

پست بعدی

«شرایط ناپایدارِ» زینب موحد در گالری شیرین

س سپتامبر 28 , 2021
زینب موحد، ۱۰ اثر تازه نقاشی خود را که چون تابلوهای پیشین او، با موضوع زنان است، در گالری شیرین به نمایش درخواهد آورد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دهمین نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های زینب موحد با نام «شرایط ناپایدار»، روز جمعه نهم مهر، ساعت ۱۶ در گالری شیرین افتتاح خواهد شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000