پخش پشت‌صحنه «سریع و خشمگین» در تلویزیون

پخش پشت‌صحنه «سریع و خشمگین» در تلویزیون

«آن‌سوی دوربین سریع و خشمگین» پنج شنبه اول مهرماه ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مستند جذاب و دیدنی شامل تصاویر پشت صحنه مراحل ساخت و تولید، حرکات اکشن و هیجان انگیز و … سینمایی سریع و خشن ۶ است که به مدت ۴۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

سینمایی هیجان انگیز «سریع و خشمگین ۶» به کارگردانی جاستین لین محصول ۲۰۱۳ آمریکا در ژانر اکشن و جنایی است و هنرمندانی همچون پل واکر، وین دیزل، میشل رودریگز، دوئین جانسون در آن نقش آفرینی کرده اند.

در این قسمت دومینیک تورتو (دیزل) ، برایان اکانر (واکر) و بقیه اعضای خانواده شان به ادامه آخرین ماموریتشان در ایتالیا می پردازند ، جایی که لوک هابز (جانسون) در تعقیب آنها بود . همزمان با این ماجرا ، گروهی دیگر در لندن دست به سرقت چند ماشین و آشوب می زنند و هابز مجبور می شود به آنجا برود و آنها را دستگیر کند . بعد از آنکه مشخص می شود لتی (رودریگوئز) در سرقت لندن دست دارد ، تورتو هم قاطی ماجرا می شود …

۵۸۵۸

پست بعدی

توضیحات یک اپیدمیولوژی درباره عواقب واکسن‌هراسی

پ سپتامبر 23 , 2021
ایلنا نوشت: رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با تاکید بر ضرورت تبیین اهمیت واکسیناسیون کرونا برای مردم، اقدامات گروه‌های معدود مخالف واکسن را تشویش اذهان عمومی خواند و گفت: ضرر واکسن نزدن خیلی خیلی سنگین‌تر از واکسن زدن است و در این زمینه باید اعتماد مردم جلب شود. «حمید سوری»،رییس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000