رژه اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس با حضور ۱۷۰ شناور رزمی

رژه اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس با حضور ۱۷۰ شناور رزمی

ایسنا نوشت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۱۷۰ شناور رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در آب‌های استان بوشهر رژه دریایی برگزار کردند.

۱۷۰ شناور رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس محدوده استان بوشهر رژه دریایی «اقتدار و نمایش قدرت» را برگزار کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی اکنون با نگاه به ظرفیت‌های ایرانی و با تکیه بر توان داخلی با تولید انواع شناورهای موشک انداز در بردهای مختلف از توان بالای نظامی برخوردار شده است.

سردار رمضان زیراهی تصریح کرد: اگرچه ایران اسلامی بنای جنگ با کشوری را ندارد، اما قدرت لازم برای مقابل با متجاوزان و پاسخ کوبنده‌ای به تخطی آنها را دارد، همانطور که در هشت سال دوران دفاع مقدس این مهم را ثابت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای ماموریت‌ها قرار دارد و خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: دشمنان در دوران دفاع مقدس در مقابل عزم و اراده جوانان این سرزمین شکست خوردند و عملیات‌های بزدلانه همچون قرار دادن هواپیمای مسافربری را در دستورکار قرار دادند.

زیراهی بیان کرد: رژه دریایی «اقتدار و نمایش قدرت» با حضور شناورهای بسیج و شناورهای رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، به پاسداشت سال‌های حماسه و ایثار در آب‌های خلیج فارس به اجرا درآمد.

23219

پست بعدی

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه کتاب سال

چ سپتامبر 22 , 2021
مهلت ارسال آثار به سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، تا ۲۰ مهر تمدید شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ناشران، پژوهشگران، محققان، مولفان، مترجمان و مصححان، تا ۲۰ مهر ۱۴۰۰ فرصت یافتند تا آثار پیشنهادی خود را به دبیرخانه سی‌ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران بفرستند. سی‌ونهمین جایزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000