آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی در سریال «سرجوخه»/ عکس

آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی در سریال «سرجوخه»/ عکس

در حالی که فیلمبرداری هم‌زمان «سرجوخه» در داخل و خارج از کشور ادامه دارد، عکسی از آرش آصفی، یکی از بازیگران این سریال، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرش آصفی در نقش ابراهیم، یک افسر ضد جاسوسی، مقابل دوربین «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رفت.

این درام جاسوسی-اجتماعی که از پاییز سال گذشته کلید خورده است، این روزها با دو گروه به‌صورت هم‌زمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شود.

پیش از این، حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش غلامرضا و سامان صفاری در نقش کیان معرفی شده‌اند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو گروه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند، می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

«سرجوخه» یک درام امنیتی-اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.

آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی در سریال «سرجوخه»/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

سقوط آزاد قیمت تلفن های شیائومی در بازار

ی سپتامبر 12 , 2021
همزمان با انتشار گزارش هایی در فضای آنلاین در خصوص افزایش موارد قفل شدن گوشی های مدل (Redmi) و (Mi) شیائومی در کشورها و سرزمین هایی که هدف تحریم های آمریکا قرار دارند، روند قیمت تلفن های این برند در کشور ریزشی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی ها حاکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000