ملوک طلوع‌نژاد، هنرمند پیشکسوت تلویزیون و تئاتر، درگذشت

ملوک طلوع‌نژاد، هنرمند پیشکسوت تلویزیون و تئاتر، درگذشت

ایسنا نوشت: پیکر ملوک طلوع‌نژاد، با بدرقه خانواده، جمعی از مسئولان و هنرمندان گلستانی، امروز (یکشنبه ۲۱ شهریور) در امام زاده عبدالله گرگان به خاک سپرده شد.

طلوع‌نژاد، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان، روز گذشته به دلیل ابتلا به قارچ سیاه درگذشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی درگذشت این هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفت و اظهار کرد: «خبر در گذشت بانو ملوک طلوع‌نژاد از هنرمندان نجیب، مردمی و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون، رادیو و سینمای استان گلستان که سال‌ها متعهدانه و با صدایی گرم و احساسی پر شور همواره به روح و جان مردم ایران زمین خدمت می‌کرد، ما را سخت متاثر و متالم کرد.»

در ادامه این پیام آمده است: «بانو طلوع نژاد همچون نگینی ارزشمند در وادی هنر و مادری دلسوز در جغرافیای خانواده و جامعه هنری بود که با رفتنش داغی بر دل‌ها نشاند که بی شک تا سال ها نام و یادش از ذهن ها فراموش نخواهد شد. اینجانب درگذشت این هنرمند مردمی را به خانواده محترمش و جامعه فرهیخته فرهنگ و هنر استان گلستان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن مرحوم مغفرت در درگاه الهی مسئلت می‌کنم.»

۵۷۵۷

پست بعدی

تبریک فرمانده کل سپاه در پی بازگشت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش

ی سپتامبر 12 , 2021
فارس نوشت: در پی بازگشت مقتدرانه و عزت‌آفرین ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از مأموریت تاریخ‌سازِ دریانوردیِ پهنه‌ی اقیانوس اطلس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم بازگشت غرور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000