در سومین سفر استانی؛ رئیسی وارد طبس شد

در سومین سفر استانی؛ رئیسی وارد طبس شد

سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، در سومین سفر استانی خود و در سفری از پیش اعلام نشده وارد شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی شد و از سوی مقام های استان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی ریاست جمهوری، وزیران کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیسی را در سفر به استان خراسان جنوبی همراهی می کنند.

رئیس جمهور در اولین برنامه سفر خود، در امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس حضور یافت.

وزیران کشور، راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور، رئیسی را در سفر به استان خراسان جنوبی همراهی می کنند.

بازدید از معادن زغال سنگ طبس، شرکت در شورای اداری استان و دیدار با نخبگان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در خراسان جنوبی است.

2323

پست بعدی

دولت برای ثبات قیمت‌ها تدبیری کند/ واقعی کردن قیمت ها اولویت دولت باشد

ج سپتامبر 10 , 2021
ایسنا نوشت:نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کنترل روند رشد روزانه قیمت کالاها و حرکت به سمت واقعی کردن قیمت ها یکی از اولویت هایی است که باید از سوی دولت دنبال شود. صدیف بدری در گفت وگو با ایسنا، درباره اولویت هایی که باید در دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000