جزئیات دیدار ۴ ساعته وزیر کشور با نمایندگان مجلس/ تاکید وحیدی بر حل مشکلات مردم

جزئیات دیدار ۴ ساعته وزیر کشور با نمایندگان مجلس/ تاکید وحیدی بر حل مشکلات مردم

مهر نوشت: قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوی تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر کشور خبر داد و گفت: در این دیدار ۴ ساعته«احمد وحیدی» بر تعامل قوا برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

محمد جواد کولیوند قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس از دیدار و گفتگوی بیش از ٢٠ نماینده مجلس با وزیر کشور در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: بنا به دستور وزیر کشور تعامل فی مابین قوه مجریه و مقننه برای حل مشکلات مردم باید در بالاترین سطح قرار بگیرد.

وی افزود: بحث و تبادل نظر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص حل مسائل و مشکلات حوزه های انتخابیه مورد تاکید وزیر کشور است، بطوری که او شخصاً در جلسات متعددی با نمایندگان به بررسی مسائل شهرستانها و استانها می پردازند.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس تصریح کرد: باتوجه به تاکیداتی که وزیر کشور در جلسات عصر دیروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت، هر چقدر وفاق و اتفاق نظر و همبستگی میان مسئولان وجود داشته باشد، هم باعث حل مشکلات در کم ترین زمان ممکن و هم باعث افزایش اعتماد عمومی مردم به دولت و نظام خواهد شد.

کولیوند خاطرنشان کرد: وزیر کشور در ملاقات۴ ساعته خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از ساعت ١٨:٣٠ تا ٢٢:٣٠ به طول انجامید بر ایجاد وحدت نظر مسئولان در استان، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق فعالیت های اقتصادی و کاهش بروکراسی اداری در سازمان های تابعه وزارت کشور تاکید و دستورات لازم را به هر یک از معاونت های مربوطه جهت بررسی و حل مسائل مطرح شده صادر کرد.

وی گفت: وزیر کشور همچنین در عصر روز گذشته با تعدادی از مجامع استانی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

۲۳۲۱۵

پست بعدی

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به سردار غیب پرور

پ سپتامبر 9 , 2021
تسنیم نوشت: سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت والده جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) را تسلیت گفت. در پی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با ارسال پیامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000