استقبال گرم فرانسوی‌ها از جانی دپ و فیلم «شهر دروغ‌ها»‌

استقبال گرم فرانسوی‌ها از جانی دپ و فیلم «شهر دروغ‌ها»‌

مهر نوشت: جانی دپ برای معرفی فیلم «شهر دروغ‌ها»‌ در جشنواره دوویل فرانسه حاضر شد و مورد استقبال گرم هوادارانش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دیشب (یکشنبه ۱۴ شهریور)، جشنواره دوویل فرانسه که با تمرکز بر سینمای آمریکا برگزار می‌شود، میزبان جانی دپ بود که روی فرش قرمز جشنواره حاضر شد و پس از آن در مراسم معرفی فیلم «شهر دروغ‌ها» حضور یافت.

«شهر دروغ‌ها» درباره تحقیقاتی است که درباره مرگ ۲ رپر مشهور سیاهپوست آمریکایی صورت گرفت.

دپ در مراسم گفت: «این فیلم ۳ سال ربوده شده بود، زیرا هالیوودی‌ها این طور می‌خواستند. ۳ سال فیلم را کشتند و ما سرانجام فیلم را به دست آوردیم.»

این فیلم بلند، نخستین بار سال ۲۰۱۸ در فرانسه به نمایش درآمد اما توزیع کننده‌ای نیافت و اکرانش منتفی شد.

«شهر دروغ‌ها»، مخاطبان خود را به آمریکای دهه ۱۹۹۰ می‌برد و تلاش دارد قتل ۲ تن از بزرگ‌ترین رپرهای آمریکایی یعنی توپاک و بیگی که رقابت موسیقی بین ساحل غربی و شرقی آمریکا را رقم زده بودند، بررسی کند.

در این فیلم، بازرس راسل پول که نقشش را جانی دپ بازی کرده است، به درخواست یک روزنامه‌نگار الکلی که فارست ویتاکر نقشش را بازی کرده، بار دیگر بر این پرونده متمرکز می‌شوند. این فیلم، ترکیبی از داستان و برخی از تصاویر بایگانی شده است و نشان می‌دهد پلیس لس‌آنجلس تحقیقات بدی را درباره این قتل‌ها پیش برده و افرادی فاسد و مجرم، مانع تحقیقات جدی پلیس شدند.

این فیلم به کارگردانی برد فورمن، سوال‌های زیادی را درباره این قتل‌ها مطرح می‌کند و می‌پرسد چرا مجرمان این ۲ قتل هرگز پیدا نشدند.

در این مراسم، جانی دپ از سوی هواداران فرانسوی‌اش با تشویق روبه‌رو شد و در پاسخ به پرسش‌هایی که از وی می‌شد گفت: «هر روز این‌جا، یک گرامی‌داشت و جشن است و من این را فقط در فرانسه می‌بینم و به همین دلیل ازهمه شما متشکرم.»

فیلمنامه «شهر دروغ‌ها»، بر مبنای کتابی از رندال سالیوان نوشته شده که با جکسون رابطه نزدیکی داشت و این داستان را بر مبنای واقعیت نوشته است. وی همچنین به خشونت علیه سیاه پوستان و سرخ پوستان و مهاجران به خوبی پرداخته است.

این فیلم حواشی خاصی هم داشت و جانی دپ در طی فیلم‌برداری متهم شد که مشتی به صورت گرگ بروکس، مدیر صحنه این فیلم زده اما بعد معلوم شد به او تهمت زده‌اند و وی چنین کاری نکرده است. همین موضوع دلیلی برای به تعویق انداختن اکران فیلم شد و دپ بعدها ادعا کرد که این توطئه‌ای از سوی پلیس لس‌آنجلس بود تا مانع اکران فیلم شود.

چهل و هفتمین جشنواره فیلم های آمریکایی دوویل از ۳ تا ۱۲ سپتامبر (۱۲ تا ۲۱ شهریور) در فرانسه برگزار می‌شود و امسال فیلم «قهرمان» فرهادی هم در آن به نمایش درمی‌آید.

۵۷۵۷

پست بعدی

مجلس یازدهم برای مسکن چه کرد؟/ فصل همکاری بهارستان و پاستور برای خانه‌دار شدن مردم

د سپتامبر 6 , 2021
فارس نوشت: مروری بر اقدامات مجلس در حوزه مسکن، به ویژه در طرح «جهش تولید مسکن»، روزنه‌های امید را برای حل معضل خانه‌دار شدن مردم فراهم کرده است؛ آرزویی که در صورت همکاری و هم‌افزایی دولت و مجلس می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. سرانجام پس از مدت‌ها، بحث و گفتگو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000