صادق خلیلیان، گزینه احتمالی دولت برای استانداری خوزستان

صادق خلیلیان، گزینه احتمالی دولت برای استانداری خوزستان

تسنیم نوشت: شنیده‌ها حاکی است، احتمالاً به زودی «صادق خلیلیان» وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم به عنوان استاندار خوزستان انتخاب می‌شود.

«صادق خلیلیان» که متولد اهواز و دارای مدرک دکتری اقتصاد کشاورزی از دانشگاه تربیت مدرس است، گزینه اصلی دولت سیزدهم برای استانداری خوزستان است و احتمالاً به زودی حکم وی امضا می‌شود.

پیش از این مقرر شده بود، بنا به اهمیت استان خوزستان و مشکلات متعددی که این استان به ویژه در حوزه اقتصادی دارد، استاندار ویژه داشته باشد و در مقطعی «محسن رضایی» برای این پست مطرح بود.

صادق خلیلیان که در دولت دهم وزیر جهاد کشاورزی بود، دارای مدرک کارشناسی خاک‌شناسی (دانشگاه چمران اهواز) و کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی (دانشگاه تربیت مدرس) و همچنین دکترای اقتصاد منابع طبیعی (دانشگاه تربیت مدرس) است. وی هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه است و بیش از 30 عنوان مقاله علمی پژوهشی ارائه داده است.

برخی از سوابق اجرایی صادق خلیلیان به شرح زیر است:

معاون دانشگاه تربیت مدرس

عضو هیئت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس

عضو شورای عالی بیمه در سال‌های 86 ـ 1384‬

عضو شورای عالی بانک‌ها در سال‌های 85 ‪13ـ 84‬

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس

رئیس دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس 78 ـ 1377

23219

پست بعدی

عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شد

ی سپتامبر 5 , 2021
فارس نوشت: امروز و در نشست کمیسیون کشاورزی مجلس، محمدجواد عسکری به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد. نشست عصر امروز کمیسیون کشاوزی مجلس شورای اسلامی به منظور تعیین رئیس این کمیسیون و با حضور اعضا برگزار شد.در این نشست پس از برگزاری انتخابات و بر اساس حداکثر آراء مأخوذه محمدجوادعسکری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000