سردار اشتری با وزیر اطلاعات دیدار کرد

سردار اشتری با وزیر اطلاعات دیدار کرد

مهر نوشت: فرمانده نیروی انتظامی و چند تن از معاونین آن نیرو، با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات دیدار کردند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و چند تن از معاونین آن نیرو، با حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات دیدار و گفتگو کردند.

سردار اشتری در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، آمادگی نیروی انتظامی برای افزایش سطح تعامل و همکاری‌ها در جهت تأمین امنیت کشور را اعلام نمود. وی گفت: تعامل مناسبی بین جامعه‌ی اطلاعاتی برقرار بوده که باید سطح آن عمق بیش‌تر یابد.

وزیر اطلاعات ضمن تشکر از خدمات فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی، حضور گسترده و فعال ناجا در تأمین امنیت کشور را ستودنی معرفی و از تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم این نیرو تشکر کردند.

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر محور بودن وزارت اطلاعات در بین دستگاه‌های اطلاعاتی و ضرورت همکاری این وزارت با سایر دستگاه‌های عضو، تأکید کرد: در دولت حجت الاسلام رئیسی تلاش خواهیم کرد تا سطح همکاری‌های با اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی در تراز انتظارات مقام معظم رهبر برسد.

41219

پست بعدی

گیتی معینی از شفا گرفتن خود خواهد گفت

ی سپتامبر 5 , 2021
گیتی معینی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان برنامه «نشان ارادت» خواهد شد تا از معجزه امام حسین (ع) در زندگی‌اش بگوید و راز شفا گرفتنش از سیدالشهدا را فاش ‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جدیدترین قسمت از برنامه «نشان ارادت»، روز دوشنبه ۱۵ شهریور با حضور گیتی معینی، بازیگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000