رئیس جمهور وارد زاهدان شد/ اعلام جزئیات برنامه رئیسی

رئیس جمهور وارد زاهدان شد/ اعلام جزئیات برنامه رئیسی

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: سید ابراهیم رئیسی در آخرین مرحله از سفر دوروزه به استان سیستان و بلوچستان، وارد زاهدان شد و از سوی مقام های استان مورد استقبال قرار گرفت.

حضور و سخنرانی در جمع نمایندگان اقشار مختلف، نخبگان و علمای شیعه و اهل سنت زاهدان و همچنین حضور در شورای اداری استان سیستان و بلوچستان از برنامه های رئیس جمهور در شهر زاهدان خواهد بود.

دیدار رئیس جمهور با جمعی از خانوادهای معظم شهدا و ایثارگان

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر جمعه قبل از ترک شهرستان زابل، با حضور در مصلی این شهر با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار کرد.

رئیسی که از سوی امامان جمعه زاهدان و زابل، فرماندهان سپاه استان و همچنین برخی از وزیران دولت همراهی می شد، در این دیدار صمیمی و بی واسطه با حاضران در محل مصلی گفت و گو کرد و خانواد های معظم شهدا و ایثارگران نیز دیدگاه ها و مشکلات خود را به رئیس جمهور مطرح کردند.

رئیس جمهور در ادامه برنامه های دومین روز از سفراستانی به سیستان و بلوچستان از زابل عازم زاهدان می شود.

2323

پست بعدی

رئیس‌جمهور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را سریع‌تر معرفی کند

ج سپتامبر 3 , 2021
ایلنا نوشت:عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توئیتی تاکید کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی و کرونا، رئیس جمهور وزیر پیشنهادی ‎آموزش و پرورش را معرفی کند. محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث‌ فرهنگی مجلس در توئیتی نوشت: ‌اوّل مهر نزدیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000