پخش نمایشگاه عکس ادوارد برتینسکی از تلویزیون

پخش نمایشگاه عکس ادوارد برتینسکی از تلویزیون

این هفته، برنامه «نردبان»، آثار و تجربیات ادوارد برتینسکی، عکاس و مستندساز کانادایی را با حضور امید بلاغتی و حامد شکیبانیا، نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنجاه و هشتمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، سراغ پرونده مستندهای محیط زیستی می‌رود و به بررسی آثار ادوارد برتینسکی کارگردان مشهور سینمای مستند می‌پردازد.

ادوارد برتینسکی، عکاس و مستندساز مشهور کانادایی است که عمده فعالیت او در حوزه آثار محیط زیستی است. از جمله آثار معروف او می‌توان به Watermark (۲۰۱۳) و Anthropocene: The Human Epoch (۲۰۱۸) اشاره کرد. او در دوران همه‌گیری کرونا عکس‌های متفاوتی را در قالب یک نمایشگاه عکس به نمایش گذاشته است که در برنامه «نردبان» نمایش داده می‌شود.

کارگاه تجربه این هفته «نردبان» نیز به مستندهای محیط‌زیستی اختصاص داشته و گفت‌وگوی وزیر محیط زیست کانادا با سه کارگردان سینمای مستند را به نمایش گذاشته است.

پخش نمایشگاه عکس ادوارد برتینسکی از تلویزیون

مروری بر هنر خاکی (آرت لند)، پیشنهاد و معرفی چند مستند با سوژه‌های محیط زیستی و بسته خبری از دیگر بخش‌های «نردبان» این هفته است که جمعه، ۱۳ شهریور روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

«نردبان» مجموعه‌ای است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

چند درصد کارگران بیمه نیستند؟

ج سپتامبر 3 , 2021
مهر نوشت: طبق آمار مرکز پژوهش‌های مجلس ۶۰ درصد کارگران کشور فاقد بیمه هستند، از این رو به اعتقاد فعالان کارگری، لازم است دولت سیزدهم جهت ساماندهی اوضاع تدبیری بیاندیشد. طبق ماده یک قانون کار، کلیه کارفرمایان، کارگران، کارگاه‌ها و مؤسسات تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی تحت پوشش قانون کار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000