حضور فیلم «پارادایس» در بخش مسابقه جشنواره پارانای آرژانتین

حضور فیلم «پارادایس» در بخش مسابقه جشنواره پارانای آرژانتین

فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی علی عطشانی، راهی بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی پارانای آرژانتین شد. هدف این جشنواره، ایجاد سهم مثبت در توسعه فرهنگ و صنعت فیلم عنوان شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «پارادایس»، ساخته علی عطشانی، سی و چهارمین حضور بین‌المللی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل پارانا (PIFF) تجربه می‌کند.

این جشنواره، توسط مرکز بین‌المللی تحقیقات تجربی فیلم و فیلم هنری (CICVE) ،متعلق به انجمن مدنی کتابخانه پدرو لمبل، به مدیریت استبان آماتی به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

هدف جشنواره پارانا ایجاد سهم مثبت در توسعه فرهنگ و صنعت فیلم عنوان شده است. چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل پارانا از ۳ تا ۱۰ سپتامبر (۱۲تا ۱۹ شهریور) ۲۰۲۱ در شهر پارانای (PARANA) کشور آرژانتین برگزار می‌شود و اسپاسیو جا محلی برای نمایش و ارائه فیزیکی فیلم‌های این جشنواره است.

مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، کیان کاووسی، مسعود بهارلو و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان در فیلم «پارادایس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فیلم سینمایی «پارادایس»، جواد عزتی، طلبه‌ای جوان است که دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا شده و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند!

حضور فیلم «پارادایس» در بخش مسابقه جشنواره پارانای آرژانتین

۵۷۲۴۵

پست بعدی

این هفته در قله پیک پنجم کرونا هستیم

ج سپتامبر 3 , 2021
مهر نوشت: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ارتباط با وضعیت پیک پنجم و احتمال بروز پیک ششم کرونا، توضیحاتی ارائه داد. بابک عشرتی، در پاسخ به این پرسش که چه زمانی پیک پنجم کرونا به پایان می‌رسد، گفت: پیک پنجم اکنون در بسیاری از استان‌ها مانند تهران رو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000