بازدید رئیسی از طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان/ رئیس جمهور به شهدای مدافع امنیت ادای احترام کرد

بازدید رئیسی از طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان/ رئیس جمهور به شهدای مدافع امنیت ادای احترام کرد

فارس نوشت: رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی خود در نخستین روز از سفر استانی سیستان و بلوچستان به منطقه محروم مرادآباد چابهار رفت واز طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان این منطقه و روند پیشرفت کار پروژه ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان بازدید کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه بازدیدهای میدانی خود در نخستین روز از سفر استانی سیستان و بلوچستان به منطقه محروم مرادآباد چابهار رفت واز طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان این منطقه و روند پیشرفت کار پروژه ساخت یک هزار واحد مسکونی برای محرومان بازدید کرد.

وی پس از بازدید از پروژه یک هزار واحدی مسکن و گفت و گو با دست اندرکاران آن، با حضور در منطقه کپرنشینی مرادآباد به طور مستقیم با مردم این منطقه محروم به گفت و گو نشست و از نزدیک از مشکلات و نارسایی های این منطقه مطلع شد.

بازدیدآیت الله رئیسی از طرح ساماندهی مسکن کپرنشینان مرادآباد

رئیس جمهور ساماندهی وضعیت مسکن ساکنان محله محروم مرادآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت:کپرنشینی به هیچ وجه شکل مطلوبی برای زندگی و وضعیت مطلوبی برای مردم نیست و سامان دادن وضعیت این بخش از هموطنان‌مان بسیار اقدام پسندیده‌ای است که برای مجریان و بانیان آن برکات دنیوی و اخروی فراوانی دارد.

رئیسی با قدردانی از خدمات و اقدامات ارزشمند و خداپسندانه مجموعه بسیج و سپاه در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان جامعه، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی در دولت با همکاری نیروهای بسیجی و سپاهی برای کمک به بهبود وضعیت معیشت و زندگی مستضعفین و محرومین سیستان و بلوچستان از هیچ اقدام و خدمتی فروگذار نخواهند کرد

در این بازدید مقرر شد درخصوص چگونگی تسریع در ساماندهی وضعیت این منطقه محروم در جلسه شورای اداری استان تصمیم گیری شود.

ادای احترام رئیسی به شهدای مدافع امنیت در چابهار

رئیس جمهور پنج شنبه شب باحضور در مزار شهدای مدافع امنیت چابهار، با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

وی پس از ادای احترام به مقام شهدا، تاکید کرد: بدون تردید نقش شهدای مدافع امنیت در ایجاد امنیت و آرامش برای منطقه بسیار مهم و کلیدی است و به خانواده‌های محترم این شهیدان گرانقدر می‌گویم که درست است فرزندان شما شهید شدند، اما شهادت آنان برای منطقه، کشور و نظام جمهوری اسلامی بسیار امنیت‌آفرین بوده و نقش آنان در ایجاد امنیت و آرامش در کسوت و جایگاه شهادت کمتر از زمان حیات‌شان نیست.

رئیس جمهور با ادای احترام به همه شهدا و ایثارگران کشور و خانواده‌های این عزیزان اظهارداشت: مدافعان امنیت و مرزبانان در منظومه فکری ما و در سیره و گفتار امامان بزرگوار جایگاه و مقام بسیار رفیعی دارند و باید همواره نسبت به آنان ادای احترام کنیم.

رئیسی افزود: پیام شهدا همواره در فضای ایران اسلامی طنین انداز است واگر کسی گوش شنوا داشته باشد، حتما پیام آنها را که پیام خداخواهی، حق‌خواهی، توجه به مردم، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و دشمنان، خدمت به مردم و گره‌کشایی از کار مردم است، می‌شنود.

رئیس جمهور از خداوند خواست که وی و مردم ایران را همواره قدردان شهدا قرار داده و توفیق شناخت راه شهدا و گام نهادن در این مسیر را به ایشان عطا کند.

2323

پست بعدی

سکه در آخرین روز هفته چقدر گران شد؟

پ سپتامبر 2 , 2021
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران با ۱۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۱۱۰هزار تومانی نسبت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000