خبرنگاران برای دریافت دوز دوم واکسن به کجا مراجعه کنند؟

خبرنگاران برای دریافت دوز دوم واکسن به کجا مراجعه کنند؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران درباره تزریق دز دوم واکسن خبرنگاران توضیح داد.

سید حسن حسینی زاده معاون فنی و عملیاتی اورژانس تهران درباره زمان تزریق دز دوم واکسن خبرنگاران گفت: ماه پیش هماهنگی هایی برای تزریق دز اول واکسن به خبرنگاران صورت گرفت که با توجه به مدت زمانی که گذشته حالا زمان تزریق دز دوم رسیده است.

وی ادامه داد: خبرنگارانی که دز اول را تزریق کرده و کارت واکسن اورژانس را در یافت کردند می توانند با ارائه کارت از شنبه هفته آینده در ١٧ پایگاهی که اورژانس به این منظور در نظر گرفته مراجعه و دز دوم واکسن خود را دریافت کنند.

حسینی زاده با بیان اینکه هماهنگی هایی هم برای تزریق واکسن به خبرنگاران در رسانه هایشان صورت گرفته است، گفت: هماهنگی هایی انجام شده تا برای تزریق دز دوم واکسن خبرنگاران به رسانه هایشان مراجعه کنیم.

خبرنگاران برای دریافت دوز دوم واکسن به کجا مراجعه کنند؟

47237

پست بعدی

سه مسکّن طبیعی شگفت‌انگیز

د آگوست 30 , 2021
اگر دندان درد، کمردرد یا هر درد دیگری را تجربه کرده باشید، اولین راه‌حلی که به ذهنتان می‌رسد یافتن یک قرص یا داروی شیمیایی است. بسیاری از مردم به داروها اعتماد می‌کنند، اما باید بدانید این داروها با عوارض جانبی، تداخل دارویی و استفاده یا اعتیاد عادی همراه هستند. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000