خبر مهم رئیس جمهور از گشایش ارزی و واکسیناسیون

خبر مهم رئیس جمهور از گشایش ارزی و واکسیناسیون

رئیس جمهور گفت: فکر می کنم کار شبانه روزی وزرا و فعالیت دولت و حمایت شما نمایندگان مسئله کرونا و همچنین معیشت مردم بهبود پیدا خواهد کرد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دفاع آخر خود از کابینه پیشنهادی گفت: ما ان شاالله پس از رای اعتماد شما عزیزان به وزرا، از فردا صبح اولین جلسه دولت را برگزار خواهیم کرد و دولت بدون وقفه و شبانه روز فعالیت خواهد کرد. کرونا و ضرورت واکسیناسیون عمومی مسئله مهم ماست و من با کشورهایی که می توانند کمک کنند و همچنین مسایل تامین ارز اقداماتی انجام شد و گشایش هایی نیز دارد ایجاد می شود.

>>>> بیشتر بخوانید؛ رئیسی: کوچک‌ترین فساد در دولت تحمل نخواهد شد /نام دو وزیر اطلاعات و دفاع در سایت معرفی وزرا نبود زیرا …

وی ادامه داد: فکر می کنم کار شبانه روزی وزرا و فعالیت دولت و حمایت شما نمایندگان مسئله کرونا و همچنین معیشت مردم بهبود پیدا خواهد کرد و ان شاالله شاهد تغییر باشیم. برخلاف آنچه برخی معتقدند با وضعیت امروز مگر می شود اوضاع بهبود یابد، اما ما معتقدیم با همین وضعیت و امکانات مادی و معنوی و نیروی متراکم جوانی که در کشور داریم امکان برون رفت از مشکلات کاملا امکانپذیر است و ما با یاد گرفتن از فرهنگی که حاج قاسم عزیز به ما یاد دادند می گوییم ما می توانیم.

پست بعدی

کلاب هاوس خبرآنلاین شروع شد/مخبر،رضایی دو فرمانده در یک میدان؟

چ آگوست 25 , 2021
نشست تخصصی در کلاب هاوس خبرآنلاین با موضوع " مخبر،رضایی دو فرمانده در یک میدان؟ " برگزار شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست تخصصی در کلاب هاوس خبرآنلاین در ساعت ۱۸ امروز با حضو میهمانان حمید حسینی، صادق الحسینی، احمد عزیزی، میثم هاشم خانی، علی صادقی همدانی، مهدی پازوکی، وحید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000