بگویید از سیدمحمدخاتمی متنفرید /پای دختران حضرت شعیب به صحن مجلس باز شد /من ۷ ساله بودم زنگنه وزیر بود، الان هم وزیر است

بگویید از سیدمحمدخاتمی متنفرید /پای دختران حضرت شعیب به صحن مجلس باز شد /من ۷ ساله بودم زنگنه وزیر بود، الان هم وزیر است

حواشی نوبت صبح مجلس در چهارمین روز از بررسی صلاحیت وزرا کم نبود و پای دختران حضرت شعیب و شخص سیدمحمد خاتمی هم به جدال موافقان و مخالفان وزرا باز شد.

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، جلسه بررسی صلاحیت وزرا درنوبت صبح چهارمین روز به پایان رسید و صلاحیت «فاطمی امین» وزیر پیشنهادی وزارت صمت و «زلفی گل» وزیر پیشنهادی علوم مورد بحث و جدال میان مخالفان و موافقان‌شان قرار گرفت. جدالی که خالی از حاشیه نبود از علاقه و تنفر به خاتمی گرفته و تا مثال دختران شعیب به میان آمد.

موسوی از موافقان وزیر صمت در دفاع از او گفت: وزارت صمت وزارت بزرگ و عریض و طویلی است ما باید برای کشور به معنای واقعی فکر کنیم که دکتر فاطمی امین بهترین گزینه است برای این وزرات.

وی در ادامه مثالی عجیب زد و گفت: دختران حضرت شعیب به پدرشان گفتند از حضرت موسی استفاده کن. ‌۲ شاخصه دارد. قوی و امین است. دختران شعیب اگر میگفتند «فانه فاطمی الامین»، همه اش تمام شده بود!

وزیر بگوید از خاتمی متنفر است

وزارت علوم همواره از آن دست وزارتخانه‌های پر حرف و حدیث بوده است و جلسات رای اعتماد به وزرایش هم از جنجال زیادی برخوردار بوده است. علی یزدیخواه نماینده تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی رئیسی، پای سیدمحمد خاتمی را هم به میان کشید و گفت: در سال ۸۴ که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، دکتر معین به همدان آمد و سخنرانی کرد، زلفی‌گل به دکتر معین خیر مقدم گفت و در آغاز دولت احمدی‌نژاد، آقای زلفی‌گل از معاونت استعفا دادند، این کار معنادار است. وی علاقه ویژه‌ای به خاتمی دارد و به عنوان مسئول جمهوری اسلامی باید تبری خود را از خاتمی اعلام کند و سیاست‌های نظام را اعلام کند و بگوید که هیچ نسبتی با اهالی فتنه ندارم.

وی گفت: با انتخاب ایشان شور و ضعف زائدالوصفی در جبهه منحرفین، غربگرایان و اصلاح طلبان پیچیده است. اگر وی اهل تغییر و تحول بود دانشگاه همدان را تغییر می داد. زلفی‌گل یک پژوهشگر ارزشمند و یک دانشمند عزیز و عالی مقام و قابل احترام است ولی برای وزارت علوم کفایت نمی‌کند. بحرانی مانند کوی دانشگاه ۷۸ اگر اتفاق بیفتد، آیا وی مرد میدان است و می‌تواند این موضوع را مدیریت کند؟ می‌تواند موضوعی مانند فتنه ۸۸ در دانشگاه را مدیریت کند؟ چرا علی افشاری از وی در رادیو زمانه حمایت می‌کند؟

از ۷ سالگی نماینده تا ۷ سالگی فرزند سوم

روح الله ایزد خواه نماینده تهران نیز در مخالفت با وزیر علوم و انتقاد به عدم توجه به جوانگرایی گفت: جوان فقط به لحاظ سن نیست بلکه جوان مدنظر ما باید کاربلد، توانمند و سیاست پژوه نیز باشد که در کشور از این افراد کم نداریم چنانچه سیاست مسکن مهر در دهه ۸۰ توسط چند جوان ۲۷ و ۲۸ ساله تدوین شد و احمدی نژاد دو نفر از آن ها را به شورای عالی مسکن برد و گفت هرچه این ها گفتند اجرا شود که نتیجه آن مسکن مهر بود.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبری که فرمودند من خدمت جوان و خرد پیر را دوست دارم، عنوان کرد: افراد با سنین بالا می توانند بیایند و مشورت دهند اما نمی توانیم بگوییم فردی که ۳۶ سال است معاونت جایی را دارد می تواند وزیر شود که اگر اینگونه بود زنگنه ها، جهانگیری ها و نعمت زاده ها خدای وزارت بوده اند.

ایزدخواه ادامه داد: زمانی که من ۷ ساله بودم زنگنه وزیر بود، ۲۵ سالگی ازدواج کردم، ۳۰ سالگی فرزند اولم آمد و اکنون بچه سوم ۷ ساله است و هنوز زنگنه وزیر است پس کی می خواهیم مدار بسته مدیریت و وزارت را بشکنیم، چرا به تحلیل های صد من یه غاز محافل سیاسی دل داده اما به امر حضرت آقا اهمیت نمی دهیم که فرموده اند دولت جوان حزب اللهی کلید حل مشکلات کشور است.

۲۱۶۲۱۶

پست بعدی

موافق وزیر پیشنهادی علوم: زلفی‌گل سال ۸۸ در دانشگاه را روی فتنه‌گران بست

س آگوست 24 , 2021
جلسه بررسی صلاحیت محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. به گزارش خبرآنلاین، جلسه بررسی صلاحیت محمدعلی زلفی‌گل، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نمایندگان نظرات خود را درباره وزیر پیشنهادی ارائه دادند.در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000