زندگی شهید رجایی راهی آنتن رادیو شد

زندگی شهید رجایی راهی آنتن رادیو شد

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، کتاب گویای «من رجایی‌ام» که برگرفته از کتاب «من، محمدعلی رجایی» نوشته داوود بختیاری دانشور است. راهی رادیو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب گویای «من رجایی‌ام»، راهی آنتن رادیو صبا شد. این اثر، زندگی‌نامه‌ شهید محمدعلی رجایی، دومین رئیس جمهوری ایران پس از انقلاب اسلامی را دربر می‌گیرد که به شیوه‌ داستانی بازگو شده است.

محمدعلی رجایی اندکی پس از انقلاب، در ماجرای بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری به همراه تنی چند، از جمله دکتر باهنر، به شهادت رسید. این کتاب گویا، برگرفته از کتاب «من، محمدعلی رجایی» نوشته داوود بختیاری دانشور و از تولیدات نشر شاهد است.

این کتاب دربردارنده‌ ۱۱ داستان کوتاه مستقل با عناوین «چه زود یتیم شد!»، «مثل هیچ کس»، «پسرک دستفروش»، «چه زود گذشت!»، «دست‌های گچی»، «مدرسه‌ کمال، دختر باکمال»، «خانه‌ای با یک درخت»، «پاییز در زندان»، «بهار در زندان»، «من، محمدعلی رجایی» و «سه و دوازده دقیقه» است.

«من رجایی‌ام» با تهیه‌کنندگی مجید میرزایی و روایت محمدرضا لبیب، هر روز ساعت ۱۲:۳۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

این موشک ایرانی قابلیتی بیشتر از اس ۴۰۰ دارد /خبرهای مهم درباره رادارگریز شدن موشک های ایرانی

د آگوست 23 , 2021
فارس نوشت: معاون وزیر دفاع گفت: جدیدترین نسخه باور ۳۷۳ در حال طراحی است و انشاالله به زودی این سامانه که قابلیتی بیش از اس ۴۰۰ را دارد رونمایی خواهد شد. سردار مهدی فرحی معاون وزیر دفاع درباره پیشرفت های صنعت دفاعی کشور گفت: نیروهای مسلح توانسته اند تمامی ظرفیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000