دلار بر مدار افزایش/ صرافان دلار را چند خریدند؟

 دلار بر مدار افزایش/ صرافان دلار را چند خریدند؟

قیمت دلار در اولین روز از پس تعطیلات طولانی بازارها با افزایشی قابل توجه همراه بود و با تغییر کانال، افزایشی قابل توجه را به ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز قیمت دلار امروز در کانال ۲۶هزار تومان پیش رفت و در پایان معاملات نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت۲۶ هزار و ۷۲۹تومان اعلام شد.نرخ خرید دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۲۶هزار و ۲۰۰تومان گزارش شد.

بر اساس این گزارش ، قیمت خرید هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۳۱ و ۴۱۷تومان و بهای خرید آن از مردم نیز برابر با ۳۰هزار و ۷۹۵ تومان گزارش شد.

بازار ارز این روزها با افزایش پلکانی قیمت روبروست و همین امر سبب شده است سد و کف مقاومتی دلار تغیر کند . کارشناسان سد مقاومتی را ۲۷ هزار تومان و کف مقاومتی را ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان می‌دانند.

۲۲۳۲۲۳

پست بعدی

استاد محمدرضا حکیمی، دیده از جهان فروبست

ی آگوست 22 , 2021
محمدرضا حکیمی، از استادان و پژوهشگران بزرگ دینی کشورمان، که چند ماهی بود به دلیل کهولت سن و بیماری کرونا در بستر بیماری بود، امشب، به دیار باقی شتافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علامه محمدرضا حکیمی، اندیشمند بزرگ اسلامی، ساعتی پیش (ساعت ۲۲:۳۰ یکشنبه ۳۱ مرداد)، به علت کهولت سن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000