ماهان عابدین، یکی از سردبیران پرس تی‌وی، بر اثر کرونا درگذشت

ماهان عابدین، یکی از سردبیران پرس تی‌وی، بر اثر کرونا درگذشت

ماهان عابدین، سردبیر میز بریتانیای وب‌سایت پرس تی‌وی، پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا، به دلیل هم زمانی ابتلاء به این بیماری، در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماهان عابدین، سردبیر میز بریتانیای وب‌سایت پرس تی‌وی، شبکه خبری انگلیسی‌زبان صداوسیما، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

عابدین که از حدود چهار سال پیش همکاری خود را با شبکه پرس تی وی آغاز کرد، متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۵ بود. او از ده‌سالگی به‌همراه خانواده در انگلیس زندگی می‌کرد و تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد رشته روابط بین‌الملل را در آن شهر به پایان رساند.

سردبیر میز بریتانیای وب‌سایت پرس تی‌وی، بعد از تزریق نوبت اول واکسن کرونا، به‌دلیل هم‌زمانی ابتلاء به کرونا، درگذشت.

سردبیری نشریه تروریسم مونیتور، نویسندگی بولتن اطلاعاتی خاورمیانه و مقاله‌نویسی برای نشریاتی از جمله روزنامه لبنانی دیلی استار و روزنامه تایلندی آسیا تایمز، از جمله سوابق اوست.

۵۷۵۷

پست بعدی

همدستی داماد و برادرزن در یک جنایت به خاطر ارتباط خارج از عرف

ی آگوست 22 , 2021
ایران نوشت: ۱۸ تیر امسال خانواده‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت از ناپدید شدن پسر ۲۷ ساله‌شان خبر دادند. آنها گفتند: پسرمان بابک دو شب قبل شیفت کاری‌اش بود به‌همین خاطر سوار بر خودرواش راهی محل کارش شد. صبح روز بعد با ما تماس گرفت و گفت به خانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000