توضیح قالیباف درباره روند بررسی کلیات برنامه دولت سیزدهم

توضیح قالیباف درباره روند بررسی کلیات برنامه دولت سیزدهم

ایلنا نوشت: رئیس مجلس گفت: طبق ماده ۲۰۴ آئین نامه داخلی مجلس،‌ رئیس جمهور ۱۵۰ دقیقه وقت دارند که یک ساعت را در صحبت اولیه استفاده کردند.

محمدباقر قالیباف در پایان نخستین بخش از سخنان سیدابراهیم رئیسی گفت: لازم است به مردم عزیز هم عرض کنم که در بخش کلیات برنامه و معرفی وزیران، طبق ماده ۲۰۴ آئین نامه داخلی مجلس،‌ رئیس جمهور ۱۵۰ دقیقه وقت دارند که یک ساعت را در صحبت اولیه استفاده کردند که طبق آئین نامه در دو نوبت اجازه صحبت دارند که مجموعا ۲ ساعت و نیم است و بعد ۱۰ نماینده، ۵ موافق و ۵ مخالف سخنان رئیس جمهور را خواهیم داشت که بعد رئیس جمهور در پاسخ به سوالات مخالفین مباحثی را مطرح خواهند کرد و اگر تشخیص دهند فرد دیگری پاسخ دهند آن فرد پاسخ خواهد داد که پس از این بخش وارد شور می‌شویم تا تک تک وزرا به بیان مباحث خود بپردازند.

27215

پست بعدی

علامت‌های اخطار کرونای دلتا که باید جدی گرفته شوند

ش آگوست 21 , 2021
یک پزشک اورژانس ۱۶ علامت اخطار کرونای دلتا را تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین کرمانپور رئیس اورژانس بیمارستان سینا، در صفحه اینستاگرام خود، ۱۶ علامت اخطار کرونای دلتا را تشریح کرد. – تب رو به افزایش که با استامینوفن و سایر تب‌برها و بدن‌شویه کمی پایین می‌آید و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000