افشای دلیل عدم حضور نیکزاد و امیرآبادی در کابینه رئیسی /انتخاب افراد بخاطر سفارش فامیلی و نسبی نبوده است

افشای دلیل عدم حضور نیکزاد و امیرآبادی در کابینه رئیسی /انتخاب افراد بخاطر سفارش فامیلی و نسبی نبوده است

رئیس جمهور گفت: مطلقا در انتخاب افراد سفارش فامیلی و نسبی نبوده است. سعی کردیم افراد شایسته را معرفی کنیم. شاخص‌های رهبری برای انتخاب افراد برای شنیدن نیست و ما هم برای انتخابات به آن‌ها توجه کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، در جلسه امروز مجلس در دفاع از کابینه پیشنهادی‌اش گفت: در کابینه تلاش شده ترکیبی از تجربه و جوان‌گرایی باشد. روش انتخابات همکاران به این شکل بوده که یک فراخوانی در سایت کردیم و مردم و نخبگان افراد بسیاری را معرفی کردند و این مشارکت مردم در معرفی نیروهای کارآمد برای دولت موثر بود.

>>> بیشتر بخوانید؛

>>> رئیسی: فرصت خدمت کوتاه و رنج ها و مشکلات مردم بسیار است

وی ادامه داد: وزرای پیشنهادی غیر از دو وزیری که در این اواخر معرفی شدند بقیه ده‌ها بار نامشان در سایت آمده بود و بعد اسامی به ۹ کارگروه ارسال شد. بعد هم این افراد مصاحبه شدند و سپس خودم هم با عزیزان دیدار داشتم و از مراجعی مانند قوه قضائیه نیز استعلام شدند.

رئیس جمهور گفت: ما سراغ بسیاری از افراد که نامشان در ذهن شما است رفتیم. برخی از دوستان ترجیحشان در مجلس بود مانند آقای نیکزاد و آقای امیرآبادی. مطلقا در انتخاب افراد سفارش فامیلی و نسب نبوده است. سعی کردیم افراد شایسته را معرفی کنیم. شاخص‌های رهبری برای انتخاب افراد برای شنیدن نیست و ما هم برای انتخابات به آن‌ها توجه کردیم.

27215

پست بعدی

رقابت سرسختانه «قورباغه»، «گیسو» و «زخم کاری»‌ در میدانی متفاوت

ش آگوست 21 , 2021
روزنامه خراسان نوشت: «قورباغه»، «زخم کاری» و «گیسو» بیشترین میزان جست ‌و جوی اینترنتی را در بین سریال ‌های یک سال اخیر نمایش خانگی داشته‌اند. در سال‌ های اخیر رقابتی سخت میان سریال‌های نمایش خانگی برای جذب مخاطب به وجود آمده است. در این سال ها پلتفرم های وی او […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000