پیام مسئول دفتر رئیس جمهور به فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش

پیام مسئول دفتر رئیس جمهور به فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، ابراز امیدواری کرد بیش از پیش شاهد تقویت توان دفاعی و بازدارندگی کشور در مقابل هرگونه توطئه و تهدید سلطه‌گران جهانی باشیم.

متن پیام غلامحسین اسماعیلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر دریادار دوم جناب آقای شهرام ایرانی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظلّه‌العالی و فرماندهی کل قوا به سمت «فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» را که نشان از تعهد، دانش و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف نظامی و دفاعی دارد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدواریم با تدابیر جنابعالی، بیش از پیش شاهد تقویت توان دفاعی و بازدارندگی کشور، اقتدار و صلابت افتخارآفرینان ارتش جمهوری اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در مقابل هرگونه توطئه و تهدید سلطه‌گران جهانی باشیم.

سلامتی و توفیق روزافزونتان را در انجام منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

غلامحسین اسماعیلی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور

27215

پست بعدی

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر انقلاب

س آگوست 17 , 2021
مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. این مراسم به دلیل شیوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000