دلنوشته عارف در روزهای مرگبار کرونایی

دلنوشته عارف در روزهای مرگبار کرونایی

ایلنا نوشت: عارف در یادداشت اینستاگرامی نوشت که برای من بسیار دردناک و حزن‌انگیز است که در سایه سوء‌مدیریت‌ها و بعضا تصمیمات غیرکارشناسی و عدم رعایت شایسته دستورالعمل ها در سوگ عزیزان خود بنشینیم.

متن یادداشت محمدرضا عارف به شرح زیر است:

هر ساله در ماه محرم، بنیاد امید ایرانیان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را با حضور دلدادگان حسینی برگزار می‌کرد. متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا توفیق برگزاری این مراسم معنوی از ما سلب شد. در این سالها که افتخار میزبانی مراسم روضه امام حسین(ع) را داشتیم، از بیانات بلیغ و شیوای استاد فرزانه، فقیه متبحر و عالم خیراندیش، مرحوم دکتر داوود فیرحی بهره می‌بردیم؛ ولی افسوس و صد افسوس که ویروس منحوس کرونا عزیزان و نخبگانی همچون دکتر فیرحی را از ما گرفت.

این روزها که شاهد از دست دادن خوبانی همچون دکتر فیرحی هستیم برای من بسیار دردناک و حزن‌انگیز است که در سایه سوء‌مدیریت‌ها و بعضا تصمیمات غیرکارشناسی و عدم رعایت شایسته دستورالعمل ها در سوگ عزیزان خود بنشینیم.

امیدوارم به برکت ایامی که در آن به سر می‌بریم و نیز اتخاذ تصمیمات کارشناسی و بهره‌گیری از تجارب نخبگان داخلی و بین‌المللی شر این بیماری از کشور ما رخت بربندد.

27215

پست بعدی

فاطمه معتمدآریا، همکاری با جواد نوروزبیگی و سعید نعمت‌الله را تکذیب کرد

د آگوست 16 , 2021
فاطمه معتمدآریا، بازیگر باسابقه و شناخته شده کشورمان، ضمن تکذیب همکاری با جواد نوروزبیگی و سعید نعمت‌الله، انتشار این اخبار جعلی را نشانه بی اخلاقی دانست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که پیش از این، چند رسانه غیر رسمی و کانال تلگرامی، حضور فاطمه معتمدآریا در سریال «پدر» به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000