دفاع مولوی عبدالحمید از طالبان به روایت روزنامه جمهوری اسامی

دفاع مولوی عبدالحمید از طالبان به روایت روزنامه جمهوری اسامی

جمهوری اسلامی نوشت:مولوی عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان، با تمجید از گروه تروریستی طالبان گفت طالبان دارای ریشه مردمی است و از نصرت خدا برخوردار است.

وی افزود: «پیشروی‌های گسترده طالبان در افغانستان نتیجه حمایت‌های مردمی از آنهاست. هدف طالبان، اجرای شریعت اسلام و سیره حضرت رسول و حکم بما انزل‌الله است.»

عبدالحمید در سخنان حامیانه خود از تروریست‌های طالبان، هیچ اشاره‌ای به جنایات آنها علیه مردم افغانستان به‌ویژه زنان نکرد و درباره کشتار 8 دیپلمات ایرانی در ساختمان کنسولگری ایران در مزارشریف و به شهادت رساندن محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران توسط گروه تروریستی طالبان نیز سکوت کرد.

23302

پست بعدی

کرباسچی: در کابینه رئیسی فقط احمدی نژادی ها آشنا هستند

ی آگوست 15 , 2021
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی بر این باور است چهره‌هایی که از دولت محمود احمدی‌نژاد به کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب راه پیدا کرده‌اند، تمایلی به ایجاد تعامل با اصلاح‌طلبان در جهت از بین بردن مشکلات کشور نشان نخواهند داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تشکیل دولت سیزدهم؛ پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000