تکثر کاندیداها از یک جریان به معنای تقسیم رای است/ کاندیداها به نفع فرد مقبول کنار بروند/ اگر حضورشان به افزایش رای کمک کند منطقی است

60b26b420589a_2021-05-29_20-56 عضو جبهه خط امام و رهبری می گوید این دوره از انتخابات بحث بر سر مقبولیت است و کاندیداهای دیگر باید بر اساس نتیجه نظرسنجی ها به نفع فرد مقبول کنار بروند.

محسن کوهکن در گفتگو با خبر فوری با اشاره به حضور اینکه از یک جریان سیاسی 5 کاندیدا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند گفت: ثابت شده است که تکثر داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری به معنای پراکندگی و تقسیم رای است. زمانی داوطلبی خود را اصلح می داند و دیگر کاری به ریزش و رویش رای ندارد و نهایتا تا آخر می ایستد تصور می کنم در این دوره از 5 داوطلبی که از یک نحله فکری هستند کسی خود را اصلح بداند و بخواهد تا آخر بماند، نداریم.

تکلیف نمایندگان مجلس از نظر اینکه در دولت حضور نداشته باشند و به کار مهم خود بپردازند مشخص شده است

عضو جبهه خط امام و رهبری در ادامه بیان کرد: نفر اول در نظرسنجی ها اختلاف فاحشی با سایر کاندیداها دارد، از سوی دیگر او در زمان ثبت نام در انتخابات کار بسیار اخلاقی، صحیح و منطقی انجام داد و نمی گوید داوطلبینی که از یک جریان فکری هستند به نفع دیگری کنار بروند، بلکه می گوید کسانی که احساس تکلیف کرده اند در صحنه بمانند، برخی ممکن است با نگاه منفی به این صحبت بنگرند و بگویند چون مغرور است و خود را پیروز رقابت می داند می گوید هر که می خواهد بماند، اما برداشت بنده این نیست، برخلاف تصور منفی، اقدام او اخلاقی است و به نوعی برای طرف های همفکر خود مسئولیت سنگینی را هموار می کند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طول سال های گذشته جریان های فکری تجربه بیشتری کسب کردند و می دانند صالح مقبول بر اصلح غیر مقبول ارحج است، به این دلیل که اگر فرد اصلح، مقبول نباشد زمینه برای صالح فراهم نمی شود. در این دوره کاندیداهایی که در صحنه انتخاباتد هستند در شرایط بسیار حساس و سختی از نظر تصمیم گیری قرار گرفته اند، چرا که اگر بر اساس برداشت اولیه، حضور هر یک از آنها، داوطلبی که با اختلاف فاحش مقبولیت بیشتری دارد، آسیب ببیند و رای نیاورد، باید مسئولیت اینکه با حضور و با ادامه حضور باعث ریزش رای داوطلب مقبول شده را بپذیرد.

در طول سال های گذشته جریان های فکری تجربه بیشتری کسب کردند و می دانند صالح مقبول بر اصلح غیر مقبول ارحج است، به این دلیل که اگر فرد اصلح، مقبول نباشد زمینه برای صالح فراهم نمی شود

وی افزود: البته ممکن است برادرانی بگویند، از فرصت انتخابات استفاده می کنیم نه برای مطرح کردن خودشان بلکه برای هدف ارزشمند دیگری در عرصه می مانند. در واقع با حضور در مناظره های صدا و سیما به نحوی برنامه ها را انعکاس دهند که باعث افزایش میزان امیدواری مردم شده، اگر فردی چنین توانمندی داشته باشد و به مردم نشان دهد که بخش قابل توجهی از کشور حل شدنی است، خدمت بزرگی می کند.

کوهکن عنوان کرد: اگر کاندیدایی با چنین نیتی در عرصه انتخابات فعالیت کند، میزان امیدواری را در بین مردم بالا ببرد و دقیقه 90 بر اساس نظرسنجی ها کنار برود، کار بسیار منطقی انجام داده است.

این فعال اصولگرا تاکید کرد: در این دوره از انتخابات از بحث اصلح و صالح گذشته ایم و در حال حاضر بحث مقبولیت را داریم، ساز و کار مقبولیت بیشترهم انجام نظرسنجی است. اگر کاندیداها تا آخر در عرصه رقابت بمانند و فردی که مقبولیت دارد با رای کمتری رئیس جمهور شود دیگر دستاوردی نداشته اند اما اگر همکاری کنند و کنار بروند تا رئیس جمهور با رای بالا انتخاب شود با اقتدار بیشتری کار خود را انجام می دهد دستاورد درستی کسب کرده اند.

اگر کاندیدایی با چنین نیتی در عرصه انتخابات فعالیت کند، میزان امیدواری را در بین مردم بالا ببرد و دقیقه 90 بر اساس نظرسنجی ها کنار برود، کار بسیار منطقی انجام داده است

عضو فعال جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: باتوجه به فرمایشان اخیر مقام معظم رهبری برداشت بنده این است که کسی از مجلس انقلابی به کابینه نمی روند و تکلیف نمایندگان مجلس از نظر اینکه در دولت حضور نداشته باشند و به کار مهم خود بپردازند مشخص شده است.

پست بعدی

توقف رشد بورس با افت رمز ارزها ارتباطی دارد؟ / ویدئو

ی مه 30 , 2021
عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران گفت: دولت نقش عظیمی در بالا و پایین شدن بازار داشته ممکن است که سهام داران دولتی تصمیم گرفته باشند بیشتر از آن عنایت کنند. علی اکبر نیکو اقبال در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: افت بازار رمز ارزها در رشد بورس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000