تست کرونا رایگان می‌شود؟

تست کرونا رایگان می‌شود؟

میزان نوشت: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری درباره رایگان شدن تست‌های تشخیصی کرونا اعلام کرد که این سازمان آمادگی کامل جهت اجرای آن را دارد.

بنا بر اعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «طغیان بیماری کرونا مساله اول و فوری کشور است.» و دستور معظم‌له به دولت و بیمه‌ها جهت رایگان نمودن تست‌های تشخیصی کرونا، سازمان بیمه سلامت ضمن اعلام آمادگی کامل برای پوشش اقدامات تشخیصی کرونا، جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، سهم خودپرداخت (فرانشیز) بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت برای انجام تست‌های تشخیصی کرونا را رایگان اعلام نماید.

امید است با بسیج همه امکانات کشور و همدلی و وفاق جمعی و تلاش حداکثری دستگاه‌های اجرایی در نجات جان هموطنان عزیزمان، توفیق الهی نصیب‌مان گردد.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

واکنش حسام الدین آشنا به عکس جنجالی و توهین آمیز سفرای روسیه و انگلیس

پ آگوست 12 , 2021
حسام‌الدین آشنا به تصویر مشترک سفرای روسیه و انگلیس واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام‌الدین آشنا در واکنش به تصویر مشترک سفرای روسیه و انگلیس در توئیتی نوشت: از آن عکس تاریخی تا این عکس توهین آمیز، خیلی چیزها عوض شده؛ قدرتی مطلق برای آمریکا، امپراطوری برای بریتانیا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000