دستور فرمانده کل ارتش جهت مقابله با کرونا

دستور فرمانده کل ارتش جهت مقابله با کرونا

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده کل ارتش به فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش و فرماندهان نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران دستور داد تمام توان ارتش در حوزهای مختلف بهداشتی ودرمانی را برای کمک به مردم پای کار آورند.

درپی اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اهمیت ورود نیروهای مسلح برای کمک به مردم برای مقابله با کرونا، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (علیه السلام) ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، پدافند هوایی و دریایی دستور داد تمام توان ارتش در تمامی حوزه‌های مورد نیاز از جمله نیازهای بهداشتی و درمانی را برای کمک به مردم پای کار آورند.

27215

پست بعدی

رکورد قیمت ها در بازار خودرو شکست/ پراید ۷ میلیون تومان گران شد

چ آگوست 11 , 2021
جهش قیمت ها در بازار خودرو در روزهای پایانی هفته نیز متوقف نشد و در ۲۴ ساعت گذشته خودروهای پراید و پژو جهش های قیمتی چشمگیری را تجربه کردند به طوری که پراید ۱۳۲ در این مدت ۷ میلیون تومان گران شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخلاف انتظارات نوسانات قیمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000