لیست حقوق کارمندان سازمان مدیریت را ببینید

لیست حقوق کارمندان سازمان مدیریت را ببینید

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اقدام به شفاف سازی فهرست پرداختیها و جزئیات حقوق و دستمزد کارکنان کرده است.

​مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن انتشار جدول هزینه‌‎های خرداد ماه 1400، نحوه هزینه‌های سازمان مدیریت را به‌منظور شفافیت مالی اعلام کرده است. جزئیات این هزینه‌‎ها را در ادامه مشاهده کنید.

لیست حقوق کارمندان سازمان مدیریت را ببینید

لازم به ذکر است، در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی)، آئین‌نامه اجرایی آن (مصوب 1393/8/21 هیئت وزیران)، مواد 30، 31، 68، 69، 70، 71 و 72 بیانیه «منشور حقوق شهروندی» ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران (آذرماه سال 1395)، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رویکردهای کلان دولت تدبیر و امید و برای ایجاد شفافیت مالی، مبارزه با فساد، برقراری محیط رقابت پذیر سالم و عدالت اقتصادی و تحقق نظارت همگانی بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، به‌طور داوطلبانه اقدام به انتشار جزئیات هزینه‌های ماهانه خود در خردادماه جاری کرده‌است.

بر این اساس درحالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اقدام به شفاف سازی فهرست پرداختیها و جزئیات حقوق و دستمزد کارکنان کرده است که سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاههای اجرایی نیز بایستی از این اقدام الگو برداری کرده تا در غیاب سامانه حقوق و مزایای یک دید کلی از پرداختیها در دستگاههای اجرایی ایجاد شود.

​223225

پست بعدی

وقوع سیل در شهرستان کلیبر یک فوتی و دو مفقودی در پی داشت

د آگوست 9 , 2021
ویروس کرونا ماه محرم روز خبرنگار محرم 1400 شورای شهر آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه گرگان

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000