واکنش سردار حاجی زاده به تهدید اسرائیلی ها مبنی بر حمله قریب الوقوع به ایران

واکنش سردار حاجی زاده به تهدید اسرائیلی ها مبنی بر حمله قریب الوقوع به ایران

ایسنا نوشت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه به ادعای دست داشتن ایران در مورد هدف قرار گرفتن کشتی متعلق به رژیم صهیونسیتی و تهدیدهای اخیر مطرح شده از سوی سران این رژیم واکنش نشان داد.

سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها در خصوص نقش داشتن جمهوری اسلامی ایران در مورد هدف قرار گرفتن کشتی متعلق به این رژیم در دریای عمان و تهدید عنوان شده مبنی بر اینکه «به این حمله پاسخ قریب‌الوقوعی می‌دهیم»، تصریح کرد: ایران امتحان پس داده است و نیازی به آزمایش مجدد ندارد؛ اگر دوست دارند، ایران را آزمایش کند.

وی گفت: آنها پیش از این ما را آزمایش کردند و می دانند که با چه پاسخی روبرو خواهند بود؛ ما هم قدرت و هم اراده به کارگیری از قدرت را داریم؛ بنابراین بدانند که اگر بخواهند جسارتی [علیه جمهوری اسلامی ایران] بکنند، حتماً جواب سختی خواهیم داد و آن ها چنین غلطی نخواهند کرد.

27215

پست بعدی

تحویل بیش از ۲۱ میلیون دوز واکسن به وزارت بهداشت

ش آگوست 7 , 2021
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تحویل بیش از ۲۱ میلیون واکسن داخلی و خارجی کرونا به وزارت بهداشت خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیانوش جهانپور روز شنبه در توئیتی تصریح کرد: بر اساس آمار تفکیکی واکسیناسیون کرونا در کشور از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000