آخرین فرصت برای استفاده از طرح «تابستانه کتاب»

آخرین فرصت برای استفاده از طرح «تابستانه کتاب»

با باقی ماندن یک روز از طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» ۴۱۷هزار و ۷۳۶ نسخه کتاب در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور به فروش رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، تاکنون در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» ۴۱۷ هزار و ۷۳۶ نسخه کتاب به ارزش ۲۴۴ میلیارد و ۷۸ میلیون و ۱۷۲هزار و ۸۰۹ ریال در ۹۷۴ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور به فروش رسیده است.

همچنین در این طرح تاکنون، استان تهران با فروش ۶۵ هزار و ۸۰۱ نسخه کتاب، خراسان رضوی با فروش ۴۷ هزار و ۶۳۷ نسخه کتاب و اصفهان با فروش ۴۱ هزار و ۲۲۶ نسخه کتاب به ترتیب سهم ۱۶ ، ١٢ و ١١ درصدی در فروش کتاب داشته‌اند.

لازم به ذکر است، در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند تا پایان امروز (پانزدهم مردادماه) با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح،‌ کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

۵۸۵۸

پست بعدی

از ادای احترام به کم‌توانان جسمی تا مبارزه با فراموشی

ج آگوست 6 , 2021
هنرهای تجسمی و به شکل مشخص گالری‌های شهر تهران، علی‌رغم شیوع گسترده و همچنان مهارنشده کرونا، نفس می‌کشند و میزبان علاقه‌مندانِ نقاشی، عکاسی، حجم و… است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهسا کریمی در «تبار بی‌آرام» در گالری اُ ضمن ادای احترام به کم‌توانی جسمی و حرکتی یکی از بستگانش، به‌وسیله‌ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000