سخنان ابراهیم رئیسی بعد از سوگند خوردن در مراسم تحلیف

سخنان ابراهیم رئیسی بعد از سوگند خوردن در مراسم تحلیف

رئیس جمهوری کشورمان گفت: مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب عزمی راسخ دارند و اراده ان ها برای اداره کشور در مسیر پیشرفت و عزت و آزادی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی بعد از اجرای مراسم تحلیف و سوگند خوردن به پاسداری از قانون اساسی، پشت تریبون قرار گرفت و سخنانی را ایراد کرد.

وی گفت: سلام بر ملت بزرگ ایران و سلام بر مهمانان ارجمند، خانواده معزز شهدا، روسای محترم جمهور، معاونان رییس جمهور، نخست وزیران، وزرای خارجه، نمایندگان ویژه کشورها و سازمان ها، سفرای محترم. سلام بر نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان لشکری و کشوری و اعضای شورای نگهبان و مسئولان عالی رتبه.

او ادامه داد: طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردم سالاری را در تاریخ کشور به ثبت رساند. قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان میثاق ملی در اصل ششم تمام نهادهای حاکمیتی را محصول اراده و رای مردم دانسته است و اینک در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ بار دیگر اراده ملت تجلی پیدا کرد تا این خدمتگزار با آرمان های والایی سوگند وفادارای ایراد کند که ۴۰ سال پیش توسط امام بزرگوار به ثمر نشست.

اهم اظهارات رئیسی را بخوانید؛

*مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب عزمی راسخ دارند و اراده ان ها برای اداره کشور در مسیر پیشرفت و عزت و آزادی است. سرنوشت ایران بزرگ به همت امت تاریخ ساز و رهبری امام عظیم شان متحول گردید.

این خبر تکمیل می شود…

۲۷۲۷

پست بعدی

پیام هسته ای رئیسی به آمریکا و اروپایی ها

پ آگوست 5 , 2021
رئیس جمهوری گفت: تحریم‌ها علیه ملت ایران باید لغو گردد و از هر طرح دیپلماتیک که باعث انجام این امر شود استقبال می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی با بیان اینکه از مردم و نمایندگان مجلس می‌خواهیم به عنوان مصلحان دولت عمل کنند، گفت: این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000