سهم خواهان از رئیسی با او ملاقات کردند؟

سهم خواهان از رئیسی با او ملاقات کردند؟

برنا نوشت: یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد آقای رئیسی به گونه‌ای بوده است که تاکنون با شخصی ملاقات نکرده است اگر سهم خواهی هم صورت گرفته به نحوی غیرمستقیم بوده است.

عباس سلیمی نمین، تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در رابطه با آسیبی که به عقیده برخی اصولگرایان با سهم خواهی به کابینه رئیسی در ابتدای کار وارد شده است، اظهار کرد: این موضوع سنت دیرپایی است. یعنی جریانات مختلف در کانون‌های تعیین کننده تلاش می‌کنند که آن را از آن خود بشناسند این واژه در مورد آقای رئیسی هم صادق است. برخی افرادی که در ایجاد ستادهای مردمی سرمایه‌گذاری کردند، سعی‌شان بر گرفتن سهمی از او است اما رییسی نباید باج بدهد.

او افزود: خوشبختانه عملکرد آقای رئیسی به گونه‌ای بوده است که تاکنون با شخصی ملاقات نکرده است اگر سهم خواهی هم صورت گرفته به نحوی غیرمستقیم بوده است. یعنی تا به حال به هیچکس نه قولی داده و نه مذاکره‌ای با کسی داشته است. در واقع برخی اصولگرایان وصولگرا هستند این کلمه، نه نصیحتی است و نه ارشادی. این امری است که همه مسندداران قدرت تلاش می‌کنند تا همگون‌های خود را مثلا حتی در مسند قدرت قرار دهند. بنابراین، این مطاب حتما به عنوان یک سنت غلط باید کنار گذاشته یا از آن گریز شود تمهیدات تاکنون خوب بوده‌اند.

سلیمی نمین تاکید کرد: باید دید که نوع مواجهه مجلس با آن چگونه است، باید دید که آیا امکان دارد این تمهیدات برای جلوگیری از سهم خواهی تا انتها حفظ شود یا خیر.

او ادامه داد: در طیف اصولگرا نیز جریانات مختلفی وجود دارد، یعنی یک حزب سیاسی نیست. در این طیف قطعا افرادی موسوم به اصولگرا وجود دارند. این موضوع در مورد پایداری و موتلفه هم صادق است. بنابراین توقع اصولگرایان و درگیری رییسی با آنها مشکل اساسی نیست بلکه یکی از صدها مشکلات پیش روی آقای رئیسی است.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

تصویری از دختران امام راحل در مراسم تنفیذ ابراهیم رئیسی

س آگوست 3 , 2021
جماران نوشت: مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره سیزدهم، صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.در این مراسم خانم سیده فریده مصطفوی و سیده زهرا مصطفوی دختران گرامی حضرت امام(س) حضور داشتند. 2727

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000