روزهایِ شلوغ حسن روحانی در پایان عمر دولتش /افتتاح هایی که به دولت رئیسی سپرده شد

روزهایِ شلوغ حسن روحانی در پایان عمر دولتش /افتتاح هایی که به دولت رئیسی سپرده شد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور روایتی از افتتاح ها در روزهای آخر دولت روحانی را در توئیترش منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در توئیتی نوشت:

دو روز مانده تا پایان ⁧ دولت دوازدهم⁩، ۷بیمارستان با مجموع ۱۴۴۳تخت به نظام سلامت ایران افزوده شد. قرار بر این بود که بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی مهدی نیز در حضور رئیس‌جمهور افتتاح شود اما با تشخیص ⁧ روحانی⁩ و با وجود پیشرفت ۹۷درصدی پروژه،افتتاح این بیمارستان به دولت بعد سپرده شد.

پنجشنبه‌ گذشته نیز ⁧ روحانی⁩ افتتاح مسیر ریلی بستان‌آباد-تبریز را با وجود اتمام ریل‌گذاری تا ایستگاه خاوران و همچنین ساخته شدن ایستگاه، تنها به دلیل مسائل فنی که تا ده روز آینده تکمیل خواهد شد، به ⁧ دولت سیزدهم⁩ واگذار کرد.

تحول بزرگ ⁧ نظام سلامت⁩ سبب شد تا در ۸ سال دولت روحانی⁩، به اندازه ۴۰درصد تاریخ بیمارستان‌سازی در ایران، تخت بیمارستانی فقط در بخش دولتی به ظرفیت کشور افزوده شود. آنچنانکه انقلاب ریلی در دولت‌های ۱۱و۱۲ هم سبب شد تا ۳۵درصد تاریخ ⁧ راه آهن⁩ ایران، ⁧ ریل⁩ به خطوط حمل و نقل اضافه گردد.

۱۷۱۷

پست بعدی

تب تند افزایش قیمت سکه / آیا سکه امامی برای فتح کانال ۱۲ میلیون تومان خیز برداشته است؟

ش جولای 31 , 2021
افزایش قیمت سکه هم پای رشد نرخ ارز به پیش می‌رود تا جایی که در اولین روز هفته سکه امامی تنها بعد از طی سه روز از ورود به کانال ۱۱ میلیون تومان، در روز سه‌شنبه به مرز ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000