نماینده مدافع محدود کردن اینترنت و فضای مجازی: امروز عید نمایندگان است /به همه نمایندگان تبریک بگویید

نماینده مدافع محدود کردن اینترنت و فضای مجازی: امروز عید نمایندگان است /به همه نمایندگان تبریک بگویید

ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در پاسخ به نماینده چابهار که گفته بود امروز روز خوبی برای مجلس نبود، تاکید کرد: امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

علی خضریان در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به انتقاد معین الدین سعیدی، نسبت به تصمیم مجلس در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی که گفته بود “امروز روز خوبی برای مجلس نبود” بیان کرد: به نمایندگان مجلس درخصوص اقدام درست، صحیح و انقلابی درباره موضوع فضای مجازی تبریک می گویم، نمایندگان مجلس امروز اقدام صحیحی در رابطه با فضای مجازی انجام دادند، بنده بیش از نمایندگان دیگر دغدغه سیستان و بلوچستان را دارم و همه ما این دغدغه را داریم، همین امروز طرح تحقیق و تفحص از سازمان آب و فاضلاب با تاکید بر سیستان و بلوچستان را شخصا به کمیسیون بردم.

»»بیشتر بخوانید؛

روزِ تلخ مجلس با تصویب طرح ضداینترنت /نماینده چابهار: چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟! /محمودزاده: در شرایط فشار اقتصادی این طرح چه ضرورتی دارد؟

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم در زمان بررسی و تصویب قانون بودجه بیشترین اعداد و ارقام را به مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان اختصاص دادند، این مجلس دغدغه مناطق محروم را دارد و ما دست بوس مردم مناطق محروم هم هستیم، اما این به معنای رها کردن فضای مجازی نیست. ضمن آنکه مجلس یک نظر جمعی دارد و باید به آن احترام بگذاریم و آن را قدر بدانیم، امروز در مجلس گامی برای دغدغه مقام معظم رهبری برداشته شد لذا امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

خسته نباشید رهبر انقلاب به روحانی و اعضای هیات دولت

چ جولای 28 , 2021
رهبر انقلاب در دیدار با رییس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: خدمت به مردم و کار در راه خدا، در دیوان الهی فراموش‌نشدنی است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر انقلاب، صبح امروز در آخرین دیدار دولت دوازدهم فرمودند: این جلسه برای خسته نباشید است به آقایان اعضای دولت است، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000