۷۰ درصد سیمان کشور را ۱۵ نفر خریده‌اند/ دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

۷۰ درصد سیمان کشور را ۱۵ نفر خریده‌اند/ دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: ۷۰ درصد سیمان خریداری شده در یک سال گذشته در کشور در اختیار ۱۵ نفر بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا جمارانیان در یک گفت‌وگوی تلویریونی اظهار داشت: ۷۰ درصد سیمان خریداری شده در یک سال گذشته در کشور در اختیار ۱۵ نفر بوده است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان افزود: اسامی این ۱۵ نفر کاملاً مشخص است و بنده از واحدهای نظارتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کنند تا مشخص شود در ۱۵ سال گذشته چه اتفاقی در صنعت سیمان افتاده و چه کسانی از این صنعت بهره‌مند شده‌اند.

۷۰ درصد سیمان کشور را ۱۵ نفر خریده‌اند/ دستگاه‌های نظارتی ورود کنند

وی با بیان اینکه هرجا از نظام عرضه و تقاضا خارج شدیم و قوانین دستوری را جایگزین کردیم، به غیر از رانت و فساد برای عده خاص، هیچ عایدی نه برای تولیدکننده و نه برای مصرف کننده نداشت، گفت: عده‌ای با استفاده از این رانت و ایجاد فساد، سیمان ۱۶ هزار تومانی را به مصرف‌کننده به قیمت ۶۰ هزار تومان فروختند.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

غذاهایی که شما را باهوش می‌کند

ی جولای 25 , 2021
خبرگزاری صداوسیما نوشت: محققان به والدین توصیه می‌کنند که با رعایت رژیم غذایی صحیح در خانه، می‌توانند نقش مهمی در افزایش توانایی مغز و بهره هوشی فرزندان داشته باشند. مطالعات محققان نشان می‌دهد آجیل، انواع کلم، گوجه‌فرنگی، ماهی و تخم مرغ، توانایی مغز را به طور چشمگیری افزایش می‌دهند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000