خروج ۶ واگن باری از خط در راه‌آهن لرستان/ هدایت واگن‌ها روی خط و انتقال مسافران قطار با اتوبوس

خروج ۶ واگن باری از خط در راه‌آهن لرستان/ هدایت واگن‌ها روی خط و انتقال مسافران قطار با اتوبوس

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶ دستگاه واگن قطار باری که در محدوده راه‌آهن لرستان از خط خارج شده بود به روی خط هدایت شد و تا ساعتی دیگر این مسیر بازگشایی و سیر ایمن قطارها از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی اظهار داشت: حدود ساعت یک بامداد امروز، ۶ واگن از یک قطار باری که از سمت خوزستان به اصفهان در حرکت بود در محدوده راه‌آهن لرستان از خط خارج شد.

وی ادامه داد: از همان ساعات اولیه، همکاران فنی راه‌آهن مشغول عملیات انتقال این واگن ها به روی خط و آزاد سازی مسیر شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هر ۶ واگن به روی خط هدایت و بخش زیادی از بازسازی آن قسمت از خط آهن نیز انجام شده است و تا ساعتی دیگر، خط باز شده و سیر ایمن قطار در این مسیر آغاز خواهد شد.

رسولی ضمن عذرخواهی از مسافران قطارهای مسافری این مسیر که در حال سیر بودند گفت: به خاطر بروز این اتفاق، ۴ قطار مسافری که در این مسیر در حال سیر بود، متوقف شد که تلاش خود را برای ارائه خدمات رسانی به مسافران این قطارها انجام دادیم.

خروج ۶ واگن باری از خط در راه‌آهن لرستان/ هدایت واگن‌ها روی خط و انتقال مسافران قطار با اتوبوس

مدیرعامل راه‌آهن بیان کرد: تعداد زیادی از این مسافران با اتوبوس به مقصد خود به سمت جنوب اعزام شدند و تعدادی اتوبوس دیگر نیز در حال مسافرگیری است و بدین ترتیب سایر مسافران نیز به مقصد خود منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا یک ساعت آینده، این مسیر به صورت ایمن باز خواهد شد، تاکید کرد: ‌در شرایط سخت کرونا تلاش کردیم همراه با شرکت‌های مسافری با رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و ارتقاء کیفیت در خدمت مردم‌ باشیم.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

جلسه فوق‌العاده فرمانده سپاه قدس با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ج جولای 23 , 2021
ایسنا نوشت: فرمانده سپاه قدس و نماینده ولی فقیه در این نهاد نظامی، با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند. سردار قاآنی در جلسه ای که به صورت فوق‌العاده تشکیل شد با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد. آیت الله حسینی بوشهری ریاست جامعه مدرسین با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000