آخرین خبر از تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی

آخرین خبر از تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی

سخنگوی دولت گفت:مسئولیت هرگونه تاخیری در آزادی زندانیان طرفین بر عهده دولت آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت تبادل ۱۰ زندانی بین ایران و امریکا گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها و بطور مکرر در سال های گذشته برای تبادل زندانیان با هدف حفظ کرامت انسانی افراد محبوس و خانواده های آنان اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید؛

واکنش ربیعی به خبر ارسال نامه بایدن به ایران /تعطیلات ۶ روزه برای کنترل موج جدید کرونا است

وی گفت: ااعلام آمادگی ما محدود به دولت آقای بایدن نبوده و اگر تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده بخاطر عدم آمادگی دولت پیشین و کنونی آمریکا بوده است. متاسفانه به نظر می رسد برخلاف تفاهم های صورت گرفته دولت آمریکا به دلایلی که برای ما ناروشن و غیرقابل قبول است، آزادی زندانیان را به مذاکرات برجام پیوند زده که از نظر ما غیرضروری و بی مبناست.

ربیعی تاکید کرد: ما دولت آمریکا را تشویق می کنیم که با کنار گذاشتن این رویکرد غیرسازنده به حقوق انسانی زندانیان و عزیزان آنان، بیش از مسائل سیاسی رایج اهمیت دهد. لازم به گفتن نیست که مسئولیت هرگونه تاخیری در آزادی زندانیان طرفین بر عهده دولت آمریکاست.

2727

پست بعدی

مینی‌بوس کارگران در زرند چپ کرد

س جولای 20 , 2021
فارس نوشت: رئیس اورژانس کرمان گفت: واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران در زرند، ۵ مصدوم بر جای گذاشت. صابری اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش واژگونی مینی بوس حامل کارگران در ساعت ۰۶:۱۲صبح امروز (۲۹ تیرماه) در کیلومتر ۵ محور زرند به کرمان (محدوده مطهر آباد) ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000