بازداشت باند ۵ نفره آدمربایی در جلفا

بازداشت باند ۵ نفره آدمربایی در جلفا

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری پنج گروگانگیر و نجات مرد میانسال با اقدام به موقع و عملیات ضربتی پلیس جلفاخبر داد.

سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن یک شهروند جلفایی با قصداخاذی، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان جلفا برای شناسایی متهم و یا متهمان و نیز آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، در کمتر از ۶ ساعت با همکاری ماموران انتظامی شهرستان مرند در عملیاتی ضربتی و پس از درگیری با آدم ربایان هر پنج آدم ربا را که دو نفر از آنان در درگیری با پلیس مجروح شده بودند را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

۴۷۲۳۱

پست بعدی

فیلمبرداری چند فیلم و سریال در بریتانیا به دلیل کرونا متوقف شد

س جولای 20 , 2021
مهر نوشت: فیلمبرداری پیش‌درآمد «بازی تاج و تخت» یکی از چند موردی است که در بریتانیا به دلیل تست مثبت عوامل تولید متوقف شده است. با توجه به مثبت شدن تست کرونای یکی از عوامل تولید پیش‌درآمد «بازی تاج و تخت»، فیلمبرداری این سریال برای اچ‌بی‌او در بریتانیا متوقف شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000