ارتش با تمام توان به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمد /نمایش دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه ماکس

ارتش با تمام توان به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمد /نمایش دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه ماکس

مهر نوشت: معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ما برای کمک به مردم، احترام به مردم و حفظ کرامت مردم که از ارزش‌های بالایی برخوردار هستند، تمام توان خود را در ارتش پای کار آورده‌ایم.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در جریان افتتاح مرکز واکسیناسیون دژبان ارتش که با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان و «علیرضا زالی» فرمانده ستاد مبارزه با کرونا تهران برگزار شد، اظهار داشت: از زمان شروع بیماری کرونا و بنا به درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا تمامی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران امکانات خود را در ابعاد تامین نیروی انسانی، اختصاص بیمارستان‌ها، غربالگری بیماران، تشکیل نقاهتگاه‌ها و دیگر امکاناتی که مورد نیاز بود در مقاطع مختلف در خدمت عزیزان در کادر بهداشت و درمان کشور قرار دادند و البته ما به انجام این کار افتخار می‌کنیم.

او افزود: در زمان دفاع مقدس نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم بودند و کادر بهداشت و درمان کشور در پشتیبانی واقعاً ایثارگرانه عمل کردند. امروز بهداشت و درمان در خط مقدم است و ارتش افتخار می‌کند که از آنها پشتیبانی می‌کند تا همه مواردی که در بحث ظرفیت بیمارستان‌ها، تامین نیروی انسانی، نقاهتگاه ها، غربالگری ها، امکانات و رفع آلودگی هایی که مورد نیاز است تامین شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اکنون بحث تزریق واکسن در دستور کار قرار گرفته و باز هم بنا به خواسته ستاد ملی مبارزه با کرونا در سرتاسر کشور و «زالی» در استان تهران، فرمانده کل ارتش دستوردادند از ظرفیت‌هایی که در ارتش وجود دارد برای کمک به این موضوع استفاده شود. البته جا دارد به این مسئله اشاره کنم که اختصاص بیمارستان‌ها و اضافه بر همه فعالیت‌هایی که تا به امروز انجام شده، الان شاهد این هستیم که نیروی زمینی ارتش نزدیک به ۱۰ روز است در استان سیستان و بلوچستان امکانات خود را به کار گرفته و به مردم این استان کمک می کند و امروز هم که بحث واکسیناسیون و مراکز تزریق آن مطرح است.

دریادار سیاری تصریح کرد: برابر هماهنگی که آقای زالی داشت، ارتش در ایران مال برای واکسیناسیون کرونا استقرار پیدا کرد و هم اکنون نزدیک به ۱۲۰ ایستگاه تزریق واکسن در این مجموعه وجود دارد و حدودا روزانه ۱۵ هزار تزریق واکسن انجام می‌شود. در مرکزی هم که دیروز افتتاح شد، ظرفیت خوبی وجود دارد و به صورت خودرویی واکسیناسیون انجام می‌شود. امیدواریم که بتوانیم طی روزهای آینده مرکز دیگری را هم به این کار اختصاص دهیم و باز هم بنا به نیاز آن را توسعه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: ما برای کمک به مردم، احترام به مردم و حفظ کرامت مردم که از ارزش‌های بالایی برخوردار هستند، تمام توانمان را در ارتش پای کار آورده‌ایم و انشاءالله به زودی نیز ملاحظه خواهید کرد. تلاش می‌کنیم آنچه از دستمان بر می آید در خدمت مردم قرار دهیم و افتخار می‌کنیم که بتوانیم قدم مثبتی در ارتباط با این موضوع برداریم.

نمایش دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه ماکس

به گزارش فارس، امیر افشین خواجه فرد معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در حاشیه نمایشگاه ماکس روسیه با بیان اینکه برای سومین سال است که در نمایشگاه معتبر بین المللی هوا و فضای روسیه موسوم به ماکس صاحب غرفه شده ایم، گفـت: این نمایشگاه نشان دهنده بخشی از اخرین فعالیت های ما در حوزه صنعت هوایی است.

خواجه فرد افزود: با توجه به شرایط و ظرفیت ها موجود نمایشگاه ماکس برای نمایش بخشی از توانمندی های صنعت هوایی ایران در این نمایشگاه معتبر شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم ها و فشاری هایی که در حوزه فناوری صنعت هوایی در این ۵۰ سال اخیر داشتیم ما به داشته های خودمان در این نمایشگاه خرسند هستیم.

ارتش با تمام توان به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمد /نمایش دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه ماکس

خواجه فرد تصریح کرد: سعی داریم در این نمایشگاه که از مهمترین نمایشگاه های معتبر روسیه در سطح جهانی است آخرین محصولات تولیدی خودمان را ارایه دهیم و زمینه گفت و گو با شرکت های خصوصی و دولتی روسیه و دیگر کشورهای شرکت کننده در حوزه توسعه تولیدات خود را که ۵۰ سال اخیر داشتیم براساس نقشه راه صنعت دفاعی فراهم کنیم.

وی گفت: با تلاش های بخش وزارت دفاع بخصوص در حوزه صنعتی و تجاری هوایی، بهترین مراکز نگهداری و تعمیر موتور هواپیما (MRO) را در صنعت هوایی داریم و بسیاری از ایرلاین ها و بخش خصوصی از این امکانات و خدمات استفاده می کنند.

نمایشگاه بین المللی هوا فضای روسیه با عنوان «ماکس ۲۰۲۱» با حضور هیاتی از مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان از جمهوری اسلامی ایران از روز سه شنبه ۲۹ تیر در مسکو آغاز بکار خواهد کرد.

در نمایشگاه هوایی ماکس جدیدترین دستاوردهای صنعت هوا فضای روسیه چه در حوزه هواپیماهای مسافری و باری و چه در حوزه هواپیماهای نظامی، بمب افکنها و هواپیماهای راهبردی روسیه که بنا به ملاحظات خاص در سایر نمایشگاه های هوایی به نمایش در نمی آیند، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

ایران همواره در نمایشگاه های ماکس روسیه حضور فعال و چشمگیری داشته است.

بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ایستگاه رادار شهید خسروی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور از ایستگاه رادار شهید محمدرضا خسروی شهرآباد بازدید کرد.

ارتش با تمام توان به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمد /نمایش دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در نمایشگاه ماکس

بنابر این گزارش امیر صباحی فرد با بازدید از سایت راداری، مواضع، قرارگاه سربازی و اماکن یگان میزان آمادگی رزمی این ایستگاه راداری را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در جمع کارکنان وظیفه این یگان گفت: خدمت مقدس سربازی افتخاریست که نصیب شما جوانان عزیز شده است و فرصتی است که باید قدر دانسته شود.

وی ادامه داد: سربازی در میهن اسلامی و پاسداری از کشور سربلند ایران تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) واین توفیق خدمت موجب سربلندی برای ما و شماست.

27219

پست بعدی

روایتی صریح از پشت پرده مافیای کنکور در «به اضافه مستند»

د جولای 19 , 2021
مستند «سد در سد» که پشت پرده مافیای کنکور را افشا می‌کند در برنامه این هفته «به اضافه مستند» نمایش داده می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سی‌ و ششمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «سد در سد» به کارگردانی محمدجواد رئیسی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000